پنجشنبه 17 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروين: دروازه‌بان قطر خيلي گنده بود! فارس

خبرگزاری فارس: سرمربي اسبق تيم ملي گفت: دروازه‌بان قطر خيلي گنده بود و انصاري‌فرد هر توپي كه مي‌زد به بدن او برخورد مي كرد.

علي پروين در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره تساوي يك بر يك تيم ملي برابر قطر عنوان كرد: با توجه به اينكه تيم ملي در بازي اول مقابل اندونزي به سه امتياز رسيده و قطر متوقف شده بود طبيعي بود كه آنها در كشور خود به آب و آتش مي‌زنند تا از ما يك امتياز بگيرند.

وي افزود: بچه‌ها در اين بازي بد كار نكردند اما به نظر من هواي شرجي يكي از دلايلي بود كه تيم ملي در نيمه اول كمي خوب نبود ولي زود به بازي برگشت.

پروين تاكيد كرد: پس از اينكه گل اول را به ثمر رسانديم دو موقعيت صددرصد داشتيم كه اگر يكي از آنها گل مي‌شد قطر را سه تايي مي‌كرديم اما روي هم رفته بد نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در خصوص عملكرد مهاجمان تيم ملي خاطرنشان كرد: انصاري فرد بد كار نكرد اما هرچه زد به در بسته خورد. دليلش هم اين بود كه دروازه‌بان قطر گنده بود و توپ به دست، پا و يا به نوك انگشتش مي‌خورد.

سرمربي اسبق تيم ملي يادآور شد: بايد قبول كنيم كه قطر شانس آورد. شانس هم جزئي از فوتبال است. يك موقع طرف توپ را آنقدر آرام مي‌زند به يكي دو نفر مي‌خورد و به داخل دروازه مي رود و گاهي از شش قدم يك مهاجم شوت مي‌زند اما به يك باره توپ به حريف برخورد مي‌كند كه هيچ كس هم تصورش را نمي‌كند. روي هم رفته يك امتياز خوب بود و بچه‌ها خوب بودند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه بهتر نبود مجيدي از اول بازي به ميدان مي‌رفت به فارس گفت: اين نظر آقاي كي‌روش است اما اگر انصاري فرد با تلاشش گل مي‌زد ديگر اين حرف‌ها پيش نمي‌آمد. البته آقا فرهاد هم تمام كننده خوبي است و مطمئن باشيد در آينده به تيم ملي كمك مي‌كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016