یکشنبه 20 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومي: چرا وقتي مي‌برديم، كسي تعريف نمي‌كرد، ایسنا

سرمربي تيم استقلال از انتقادهاي بعضي از پيشكسوتان اين تيم ناراضي است و معتقد است كه برخي از اين انتقادها منصفانه نيست. او هم‌چنين اطمينان مي‌دهد كه تيمش هفته آينده مقابل پرسپوليس به پيروزي مي‌رسد.

پرويز مظلومي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در مورد بازي با تراكتورسازي و انتقادهايي كه پس از آن انجام شد، اظهار كرد: متاسفانه بعضي از پيشكسوتان استقلال در حالي كه بايد كمك كنند تا حاشيه ايجاد نشود انتقاد مي‌كنند. در باشگاه استقلال به روي همه پيشكسوتان باز است و ما ازنظرات آن‌ها استفاده مي‌كنيم. من براي آن‌ها احترام زيادي قائل هستم اما پس از اين‌كه چهار گل به فولاد زديم، نديدم كه كسي از تيم ما تعريف كند.

وي افزود: در حالي كه بعضي از آن‌ها بازي مقابل تراكتور را نديدند صحبتهايي را در مورد اين بازي انجام مي‌دهند. انتظار من اين است در حالي كه داربي نزديك است از استقلال حمايت كنند. من هم سعي مي‌كنم صحبتهاي آن‌ها را با جان و دل بپذيرم.

مظلومي درباره بازي با تراكتورسازي بيان كرد: در بازي برابر تراكتورسازي حق ما باخت نبود. به دليل اين ‌كه مجموعه تيم‌مان را به طور كامل در اختيار نداشتيم فرصت زيادي براي كار كردن نداشتيم. متاسفانه بعضي از افراد در راديو كه حقوق بگير تيم ملي هم هستند، مي‌گويند پرويز مظلومي حرفه‌اي صحبت نمي‌كند. به من بگويند كه كجاي صحبت من حرفه‌اي نبود. آن‌ها مي‌گويند مظلومي وقتي مي‌دانسته بازيكناني كه جذب مي‌كند ملي پوش هستند، چرا آن‌ها را به استقلال مي‌آورد. هيچ جاي دنيا مشاهده نمي‌شود كه بازيكنان را دو هفته به اردوي تيم ملي ببرند و يك روز قبل بازي آن‌ها را به تيم بدهند. اين‌ها اعتقاد من است.

مظلومي ادامه داد: اگر ما به تراكتور سازي باختيم به دليل اين است كه نتوانستيم كارهاي تاكتيكي كه مد نظرمان بود را انجام دهيم. فوتبال كار تاكتيكي است و بايد روي آن‌ها تمرين كرد.

سرمربي تيم استقلال در ادامه بيان كرد: بعضي‌ها انتقاد مي‌كنند كه چرا مظلومي بعد از اين‌كه تيم‌اش جلو مي‌افتد روي نيمكت مي‌نشيند. آن‌ها نمي‌دانند كه هميشه نيمه دوم را روي نيمكت مي نشينم. آن هم به دليل دردي است كه از ناحيه زانو دارم و با تجويز دكتر بايد نيمه‌هاي دوم را روي نيمكت بنشينم و زماني كه بهتاش فريبا نبود، آتيلا حجازي كنار زمين مي‌ايستاد، حالا هم خود او مي‌ايستد.

وي ادامه داد: متاسفانه برخي از افراد وقتي كه ما شكست مي‌خوريم پيدايشان مي‌شود و مي‌گويند كه دلسوز استقلال هستيم، در حالي كه به دنبال مسائل ديگر هستند.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اينكه استقلال هميشه در تيم ملي بازيكنان زيادي خواهد داشت براي حل اين موضوع چه كار بايد كرد گفت: ما مخلص آن‌ها هستيم ولي بايد با اين موضوع بسازيم. تيم ملي مهم است اما اين طور نمي‌شود. با اين وضعيت تيم ما لطمه مي‌خورد. بايد جوابگوي چندين ميليون از هواداران باشيم. وقتي با اين وضعيت تيم ما شكست مي‌خورد چه كسي بايد پاسخ‌گو باشد.

وي افزود: علاوه بر بازيكنان ملي پوش خودمان يك بازيكن هم در تيم ملي كويت داشتيم كه هنوز نيامده است. جاسم كرار هم وقتي كه به تيم ما آمد مريض بود و مجبور بوديم كه مقابل تراكتور به عنوان هافبك از او استفاده كنيم. باز هم به تيم ملي بازيكن مي‌دهيم اما بايد طوري براي اين مسئله برنامه‌ريزي شود كه تيم ما هم لطمه نخورد.

پرويز مظلومي با بيان اين‌كه هميشه با صداقت كار كرده است بيان كرد: من هميشه دنبال صداقت بودم و هيچ وقت دنبال حواشي و سوء استفاده نبودم. هميشه توكلم به خداست و به هيچ‌كس كاري ندارم. البته خوشحال هستم كه مردم هم مرا مي‌شناسند. آن‌ها پس از باخت وقتي مرا مي بينند دلداري‌ام مي‌دهند. دنبال حاشيه‌ها نيستم و به هر صورت قبل از بازي حواشي زيادي را در طول هفته احساس كردم اما در مورد آن‌ها هيچ صحبتي نكردم و حتي هيچ مصاحبه‌اي هم انجام ندادم. متاسفانه عده‌اي دوست دارند كه اين حواشي‌ها به داربي كشيده شود.

سرمربي استقلال با بيان اين‌كه مسئوليت سنگيني در اين تيم دارد اظهار كرد: من در استقلال مسئوليت سنگيني دارم و حتي اين مسئوليت از سال گذشته نيز سنگين‌تر شده است. ما تيم خوبي را تشكيل داده‌ايم اما گاهي اوقات دستمان بسته است. آندرانيك تيموريان، پژمان منتظري و وليد علي را در اختيار نداشتيم و رحمتي را هم در حالي كه با مصدوميت مواجه بود به بازي فرستاديم. ما چهار برد پشت سر هم بدست آورده بوديم و تيم ما مي‌رفت كه هفته به هفته كامل‌تر شود.

مظلومي در ادامه گفت: در يك هفته بازيكنان ما كه در تيم ملي حضور داشتند سه بازي سنگين را انجام داده بودند. وقتي كه ما به تيم ملي كمك مي‌كنيم انتظار داريم كه حداقل به ما فرصت بدهند و بازيهاي‌مان را سه، چهار روز بعد از آن برگزار كنند. نه اين‌كه آن‌ها را خسته به ما تحويل بدهند. هميشه مخلص تيم ملي هستيم اما از طرفي آن‌ها هم بايد به ما كمك كنند.

وي با اشاره به اين‌كه در حالي كه بازيكنان اصلي خود را در اختيار نداشت مقابل تراكتورسازي نمي‌توانست كار خاصي انجام دهد اظهار كرد: ما قبل از بازي با تراكتورسازي فقط توانستيم با بازيكنانمان صحبت كنيم. با صحبت كردن مشكلي حل نمي‌شود. مي‌دانستيم كه مقابل تراكتورسازي چگونه به گل برسيم و روش بازي آن‌ها را هم پيش بيني كرده بوديم اما فرصت نداشتيم كه روي آن‌ها كار كنيم. نبود بازيكنان سرزني مثل تيموريان و منتظري در بازي با تراكتور روي عملكرد ما بي تاثير نبود.

وي ادامه داد: آن‌ها روي ضربه‌هاي ايستگاهي كار كرده بودند و از نقاط ضعف ما استفاده كردند و كاملاً تيم ما را آناليز كرده بودند. ما به بازيكنان گفته بوديم كه يارگيري من تو من و نقطه به نقطه انجام دهند اما آن‌ها غفلت كردند.

مظلومي ادامه داد: بعضي از دوستان گفتند كه تراكتورسازي غير از ضربه‌هاي ايستگاهي كه بدست آورد و از روي آن‌ها به گل رسيد موقعيت‌هاي ديگري هم داشت اما نمي‌دانم كه آن‌ها كدام بازي را ديدند و اين حرفها را گفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا معتقد هستيد كه تيم استقلال پس از كسب پيروزي در ادامه بازي عقب مي‌كشد گفت: خير، ما عقب نكشيديم اما تيمي كه گلي را به ثمر مي‌رساند فرصت دارد از حمله‌هاي حريف استفاده كند و از روي ضد حمله به گل برسد ولي اين‌كه بازيكنان عقب مي‌كشند چيزي طبيعي است. من مرتب اشاره مي‌كردم بازيكنان رو به جلو بازي كنند. اين يك مسئله رواني است كه بازيكنان عقب مي‌كشند. در چنين مواقعي بايد تلاش كنيم كه با ضد حمله به گل دوم برسيم.

وي در مورد حضور استيلي در بازي استقلال و تراكتورسازي گفت: طبيعي است كه مربي حريف بيايد و بازي استقلال را ببيند. ما هم تيم آن‌ها را آناليز كرديم و اطلاعات آن‌ها را در اختيار داريم. اين‌ كه استيلي به ورزشگاه بيايد و بازي ما را زير نظر بگيرد طبيعي است.

وي در مورد نتيجه گيري استقلال در بازي داربي گفت: مطمئن هستم كه يك بازي خوبي را انجام خواهيم داد و نتيجه لازم را خواهيم گرفت و در اين بازي قطعا به پيروزي خواهيم رسيد.

وي در مورد مدافع خارجي اين تيم كه قرار است در تمرينات شركت كند گفت: او به تهران آمده است، چون خسته بود به او استراحت داديم. امروز تمرين نداريم و جلسه آناليز در باشگاه برگزار مي‌شود. اما از فردا او در تمرين شركت مي‌كند.

وي افزود: فيلم بازي او را ديده‌ام اما بايد بيايد و بازي او را ببينم. او در ليگ اسكاتلند بازي كرده و بازيكن خوبي است اما بايد در تمرين‌ها كار او را ببينم تا تاييدش كنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016