شنبه 19 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومي: قول مي‌دهم پرسپوليس را ببريم، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از شكست تيمش برابر تراكتورسازي گفت: بازيكنان من نياز داشتند كه قبل از داربي، تلنگر بخورند اما به شما قول مي‌دهم كه ما پيروز داربي خواهيم بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرويز مظلومي در نشست خبري پس از بازي تيمش با تراكتورسازي كه با حساب 3 بر 2 به سود تيم تبريزي پايان يافت، گفت: ما در چند روز گذشته تعداد نفرات كمي را در اختيار داشتيم و حضور اين تعداد بازيكن ملي‌پوش در تمرين‌هاي تيم ملي به ما ضرر زد. اين در حالي است كه حريف تنها يك بازيكن ملي‌پوش داشت.

وي ادامه داد: ما پيش از بازي نگران ضربات ايستگاهي بوديم. ميانگين قدي آن‌ها بالاتر از ما بود. من بايد در اينجا انتقادي به بازيكنانم بكنم. پيش از بازي در جلسه‌اي به تك تك بازيكنان مسئوليت گرفتن بازيكنان حريف را داده بوديم اما از همان ناحيه ضربه خورديم.

مظلومي افزود: اين در حالي بود كه تيم حريف در 18 قدم موقعيت آنچناني نداشت. در نيمه دوم ريسك كردم و بازي تيمم را به سمت حمله بردم. مي‌توانستيم پس از اينكه بازي را به مساوي كشانديم، بازي را كنترل كنيم اما به دنبال سه امتياز بوديم. متاسفانه روي هر سه گلي كه خورديم بازيكنان سهل‌انگاري كردند. به هر حال فكر مي‌كنم نياز داشتيم تا پيش از داربي تلنگري بخوريم و بازيكنان بدانند كه اگر كامل در اختيار تيم نباشند مي‌توانند شكست بخورند.

وي درباره عملكرد ضعيف كرار جاسم هم گفت: بعد از تغيير روش به سيستم 2-4-4 اين فرصت را براي ميداوودي ايجاد كرديم كه شوت بزند و اين كار را كرد اما درباره سوال‌تان هم بايد بگويم در هر صورت كرار بازيكن بسيار خوبي است. او به تيم ملي عراق رفت و با بيماري به تيم ما برگشت. من دو تعويض تهاجمي انجام دادم. ريسك كردم اما ريسكم جواب نداد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مظلومي بار ديگر با انتقاد از بعضي بازيكنان استقلال گفت: قبل از بازي نفر به نفر به بازيكنان مسئوليت دادم اما سهل‌انگاري شد. بازيكناني كه سهل‌انگاري كردند، قطعا با جريمه روبه‌رو خواهند شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما از نبود بازيكنان ملي‌پوش‌تان گلايه مي‌كنيد اما دو ملي‌پوش‌تان توانستند براي شما گل بزنند، گفت: نمي‌گويم كيفيت آن‌ها پايين بود اما آن‌ها دو هفته با افكار كي‌روش تمرين كرده بودند. آن‌ها اگر در اختيار بودند كيفيت بهتري داشتند. وليد علي هم هنوز از كويت برنگشته است. تيمي كه مي‌خواهد بازي سنگيني انجام دهد، بايد ما را مقابل تماشاگران رو سفيد كند. ما هفته گذشته با 10 بازيكن تمرين مي‌كرديم و كيانوش رحمتي هم مصدوم بود.

وي درباره داربي هم گفت: صددرصد شرايط آن بازي با اين ديدار تفاوت خواهد داشت. آندو به ما اضافه خواهد شد و وضعيت خط هافبك‌مان بهتر خواهد شد. پرسپوليس بازي خوبي برابر ذوب آهن انجام داد ولي مطمئن باشيد ما در آن بازي پيروز خواهيم شد.

سرمربي استقلال درباره شعار تماشاگران استقلال عليه امير قلعه‌نويي و بازيكنان اين تيم گفت: بازيكنان تراكتور مدام خودشان را به زمين مي‌انداختند. حتي در يك صحنه ما در موقعيت گل قرار داشتيم اما بازيكن حريف خودش را بر روي زمين انداخت و بازيكنان ما بازي جوانمردانه انجام دادند. اگر واقعا مصدوميت حاد وجود داشت، چطور بازيكنان حريف چند ثانيه بعد بلند مي‌شدند. بايد بگويم تماشاگران ما هميشه به بازيكناني كه از استقلال مي‌روند لطف دارند و من چيزي درباره شعار ان‌ها عليه بازيكنان تراكتور نشنيدم.

مظلومي درباره خوشحالي بيش از حدش پس از گل نخست استقلال گفت: وقتي گل مي‌زنيم بايد خوشحالي مي‌كردم. آن‌ها كه گل مي‌زدند تا وسط زمين مي‌رفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016