دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلی: پرسپوليسی‌ها برای شکست استقلال هم‌دل شده‌اند، ايسنا

- هیـچ وقـت کـدورتـی بين مـن و دایـی نبـوده است


حميد استيلی می‌گويد تيمش چه به لحاظ روحی ـ روانی و چه به لحاظ بدنی آماده مصاف با استقلال است. او همچنين می‌گويد هيچ وقت کدورتی ميان او و دايی وجود نداشته است.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره شرايط پرسپوليس در حالی که ۴ روز به داربی ۷۱ باقی مانده اظهار کرد: ما يک بازی بسيار خوب را مقابل ذوب آهن انجام داديم و موقعيت‌های زيادی هم داشتيم. با اين حال توقع من هنوز خيلی بيشتر از اين است و بازيکنان ما اين پتانسيل را دارند که حتی بهتر از اين بازی کنند. متاسفانه ما روی دو غافلگيری گل خورديم و يکی از بازی‌های خوبی بود که تا به حال پرسپوليس انجام داده بود.

وی ادامه داد: اين در شرايطی بود که ما بازيکنان ملی‌پوش خود را تنها يک روز پيش از بازی با ذوب آهن در اختيار گرفته بوديم و دو بازيکن سرماخورده هم در ترکيب داشتيم اما مهم اين است که بازيکنان تمام تلاش خود را در زمين انجام دادند و با وحدت و يکدلی و يکپارچگی بازی کردند که اين برای ما مهم‌ترين چيز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استيلی درباره شکايت باشگاه پرسپوليس به عملکرد داور در بازی ذوب آهن گفت: دو، سه صحنه بود که احساس کردم داور می‌توانست بهتر تصميم بگيرد. با اين حال باشگاه بايد درباره اين شکايت صحبت کند.

سرمربی پرسپوليس با اشاره به اينکه پست برخی از بازيکنان از جمله کريمی را در بازی ذوب آهن تغيير داده بود، گفت: برخی بازيکنان را در اين بازی در پست‌های ديگری به کار گرفتيم و يکسری تغييرات داده بوديم. خوشبختانه همه بازيکنان خوب بودند و وظايف خود را به درستی انجام دادند.

استيلی سال گذشته سرمربی شاهين بود و تيمش با وجود ارائه بازی زيبا و خلق موقعيت‌های فراوان موفق به گلزنی نمی‌شد. او در پاسخ به اين سوال که آيا نگران نيست که پرسپوليس هم امسال به همين وضعيت دچار شود، گفت: پرسپوليس اصلا اين گونه نمی‌شود. ما اينجا بازيکنان بزرگی داريم و خوشبختانه مصدومان ما هم به تدريج خود را به تيم اضافه می‌کنند. هادی نوروزی و اولادی دارند خود را به تيم می‌رسانند و من اصلا نگران اين موضوع نيستم که شبيه شاهين شويم.

حميد استيلی درباره تصميم خود مبنی بر برگزاری تمرين‌های پرسپوليس تا پيش از بازی با استقلال پشت درهای بسته به ايسنا گفت: به هر حال تيم ما به آرامش نياز دارد و از آنجا که تمرين‌های ويژه‌ای برای بازی استقلال در نظر گرفته‌ايم، تصميم گرفتيم که تمرين‌ها پشت درهای بسته باشد.

سرمربی پرسپوليس با بيان اينکه پس از تمرين‌های اين هفته سعی می‌کند بهترين ترکيب سرخ‌پوشان را به مصاف استقلال بفرستد درباره اين موضوع که پرسپوليس خيلی راحت گل می‌خورد، گفت: البته اين اتفاق‌ها هميشه در فوتبال می‌افتد. ما بهترين مدافعان را در پرسپوليس داريم که روز به روز بهتر و با هم هماهنگ‌تر می‌شوند. ما در بازی ذوب آهن در دقيقه ۲ گل خورديم و تخصص ذوب آهن هم در ضد حملات است.

استيلی درباره علت نيمکت نشينی شيث رضايی در بازی‌های گذشته پرسپوليس گفت: بازی نکردن شيث به خاطر عدم آمادگی او نبوده است بلکه اتفاقا او در تمرين‌ها خيلی آماده نشان داده. با اين حال هر بازيکنی که آماده باشد به تشخيص من، در ترکيب به ميدان می‌رود.

پرسپوليس فصل گذشته هر دو داربی را به استقلال واگذار کرد. استيلی در اين باره به ايسنا گفت: بازی با استقلال هميشه شرايط خاص خودش را دارد و وضعيت روحی ـ روانی و بدنی هر تيم برای اين بازی از اهميت بالايی برخوردار است. خوشبختانه ما از هر نظر آماده‌ی اين بازی هستيم و همه چيز برای ما خوب پيش می‌رود. به هواداران قول می‌دهيم که بهترين بازی‌مان را انجام دهيم و به اميد خدا سه امتياز را هم کسب کنيم.

حميد استيلی در پاسخ به اين سوال که باخت استقلال به تراکتورسازی در روحيه اين تيم چقدر تاثير می‌گذارد؟ گفت: استقلال تيم خوبی است که کادر فنی و بازيکنان خوبی هم دارد اما اين بازی شرايط خاص خود را دارد و ما هميشه به رقيبان‌مان احترام می‌گذاريم. من درباره تيم حريف صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی پرسپوليس با بيان اينکه مهم‌ترين فاکتور برای اين تيم در بازی مقابل استقلال همدلی بازيکنان است، گفت: همه بازيکنان با هم همدل هستند که استقلال را شکست دهند و مطمئن باشيد که اين همدلی در آينده بيشتر هم خواهد شد.

علی دايی در آخرين صحبت‌هايش برای پرسپوليس در داربی ۷۱ آرزوی موفقيت کرده، استيلی در اين باره گفت: به هر حال دايی يک پرسپوليسی است و من هم برای او آرزوی موفقيت می‌کنم. هيچ وقت بين ما کدورتی نبوده و پرسپوليس در درجه اول اهميت قرار دارد. هميشه گفته‌ام که اين فوتبال روزی تمام می‌شود و آن چيزی که می‌ماند رفاقت و دوستی است. من برای بازيکنانم، سيروس قايقران، پرويز دهداری و مرحوم تختی را مثال زدم که آن چيزی که اکنون در ذهن مردم از آن‌ها باقی مانده رفتار و کردار آن‌هاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016