چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: سپاهان مقابل السد قطر به برتری رسيد، مهر

دور رفت از مرحله يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا با برتری سپاهان ايران مقابل السد قطر پيگيری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دور رفت از مرحله يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه تيم‌های سپاهان ايران و السد قطر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پايان به برتری يک برصفر نماينده کشورمان انجاميد.

سپاهان که در اين بازی از حمايت بيش از شش هزار تماشاگر بهره می برد در دقيقه ۱۳ به گل رسيد. اميد ابراهيمی هافبک جوان تيم سپاهان با شوتی سرکش دروازه تيم السد را گشود و تيمش را با يک گل پيش انداخت. سپاهان گرچه در نيمه اول فرصت‌های گل ديگری هم داشت اما از آنها بهره لازم را نبرد و با برتری يک بر صفر به رختکن رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در آغاز نيمه دوم بازهم ابتکار عمل در دست سپاهان بود تا اينکه در دقيقه ۵۹ اکبر ايمانی با دريافت کارت قرمز از زمين اخراج شد. اخراج بازيکن جوان سپاهان توپ و ميدان را به السد سپرد و اين تيم که در نيمه دوم با ميل تهاجمی بيشتر بازی می کرد را سرپا حمله به سمت دروازه ميزبان کرد.

حملات پردامنه تيم السد برای تغيير نتيجه راه به جايی نبرد و "سد" دروازه بان، مدافعان و تير دروازه سپاهان نگذاشت که اين تيم به گل برسد تا بازی با برتری يک بر صفر زردپوشان اصفهانی به اتمام برسد.

قضاوت ديدار سپاهان ايران - السد قطر برعهده "بنجامين ويليامز" از استراليا بود. او در اين بازی به مهدی نصيری از تيم سپاهان و ندير بالحاج و عبدالله کانی از تيم السد کارت زرد داد و اکبر ايمانی را در دقيقه ۵۹ از زمين اخراج کرد.

تيم سپاهان در ديدار برابر السد قطر با ترکيب رحمان احمدی، سيدجلال حسينی، محسن بنگر، مهدی نصيری، اميد ابراهيمی، هاشم بيگ‌زاده، اکبر ايمانی، فابيو جانواريو (محرم نويدکيا - ۸۳)، احمد جمشيديان (مهدی کريميان - ۶۳)، عماد محمدرضا (ميلوراد يانوش - ۷۰) و سيدمهدی سيدصالحی به ميدان رفت.

مرحله يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههای آسيا از ساعت ۲۲ چهارشنبه با رويارويی تيم‌های الاتحاد عربستان و اف سی سئول کره جنوبی در ورزشگاه ملک عبدالله الفيصل جده پيگيری می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016