پنجشنبه 24 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هافبک تیم ملی فوتبال سوریه به راه آهن پیوست، مهر

هافبک 28 ساله تیم ملی فوتبال سوریه با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم راه آهن شهرری درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود آمنه که فصل گذشته نیز در ترکیب تیم راه آهن شهرری بازی می کرد، پس از تایید علی دایی با عقد قراردادی یکساله به جمع زردپوشان شهرری پیوست. این بازیکن 28 ساله پس از عقد قرارداد با باشگاه راه آهن شهرری عصر چهارشنبه در هیئت فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد خود را به ثبت رساند.

براساس اعلام باشگاه راه آهن فیلم بازی‌های اخیر محمود آمنه برای تیم ملی سوریه در اختیار علی دایی قرار گرفته بود و سرمربی تیم راه آهن با تایید توانایی فنی این بازیکن سوری خواهان عقد قرارداد با او شد.

محمود آمنه پس از عقد قرارداد با باشگاه راه آهن شهرری گفت: خوشحالم به تیم سابق خود بازگشتم و قرار است این بار با مربی کار کنم که نامش علی دایی است. آرزوی هر بازیکنی است که با یک مربی بزرگ بازی کند و من هم این افتخار را خواهم داشت که در تیم دایی بازی کنم.

وی با تاکید براینکه فوتبال ایران را با علی دایی می شناسند، خاطر نشان کرد: مطمئن بودم دایی توانایی مرا تایید می کند و برای تیم او بازی خواهم کرد. امیدوارم عملکردم در تیم راه آهن حتی بهتر از بازی‌های اخیری باشد که برای سوریه انجام دادم.

این هافبک 28 ساله یادآور شد: تا به حال دو بار مقابل علی دایی بازی کرده‌ام که در هر دو بازی دایی برای تیم ایران گل زد و نقشی تاثیرگذار در تیمش داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آمنه در خصوص کنار گذاشته شدن تیم سوریه از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا گفت: ما در زمین حذف نشدیم، چرا که حریف خود را شکست داده و به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی صعود کردیم. ما با خطای اداری که از سوی فدراسیون فوتبال سوریه سر زد شانس راهیابی به جام جهانی را از دست دادیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: فدراسیون فوتبال سوریه باید پیش از اینکه از جورج مراد در ترکیب تیم ملی این کشور استفاده می کرد، شرایط این بازیکن را مورد ارزیابی قرار می داد. با این شرایط جورج مراد مقصر نیست و ایراد از فدراسیون فوتبال سوریه بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016