پنجشنبه 24 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دایی در پاسخ به مهر: آرزوی قلبی من موفقیت پرسپولیس در دربی است

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که به مانند دیگر هواداران این تیم آرزوی موفقیت سرخپوشان را در هفتاد و یکمین دربی پایتخت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‎های راه آهن شهر ری - فجر سپاسی شیراز اظهارداشت: شرایط راه آهن خوب است به خصوص اینکه در هفته رو به اتمام تمرینات خوبی داشتیم. متاسفانه در هفته گذشته دو امتیاز ارزشمند را در تبریز از دست دادیم اما این مسئله باعث شده با انگیزه بیشتر به مصاف فجر سپاسی برویم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در این هفته روی نقاط ضعف و قوت خود و تیم فجر سپاسی به خوبی کار کرده است افزود: ما محکوم به برد هستیم و سعی می‎کنیم با یک بازی خوب و حساب شده فجررا شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری، فجرسپاسی را تیمی خوب و جوان خواند و گفت: این تیم در دو هفته گذشته موفق به شکست تیم‎های خوبی چون مس کرمان و سپاهان اصفهان شده است. این نشان می‎دهد فجر تیمی خطرناک است که باید به آن احترام گذاشته و با اتخاذ تدابیر لازم به مصافش برویم.

دایی خاطر نشان کرد: 3 امتیاز بازی با فجر می‎تواند رتبه تیم راه آهن را در جدول رده‌بندی لیگ برتر یک رقمی کند. به همین خاطر به مصاف این تیم می‌رویم تا ضمن ارائه یک بازی آبرومندانه به نتیجه مورد نظر خود دست یابیم.

وی با یادآوری اینکه تمام بازیکنان تیمش به غیر از ایمان رزاقی‌راد، آماده همراهی راه آهن در بازی مقابل فجر هستند در پاسخ به این پرسش که "حضورتان در هیئت مدیره باشگاه راه آهن تداخلی در کار فنی شما ایجاد نمی‌کند"؟، گفت: به هیچ عنوان این موضوع تداخلی در کارهای من ایجاد نمی‏کند. من هر هفته جلساتی با مدیر عامل باشگاه داشتم که طی آن مسائل و مشکلات تیم را انتقال می‎دادم. من می‎توانم با توجه به اشرافی که نسبت به شرایط تیم دارم مسائل و مشکلات آن را در جلسات هیئت مدیره مطرح کنم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری حضورش در هیئت مدیره این باشگاه را اتفاقی مثبت خواند و گفت: من هر هفته با مدیر عامل باشگاه رو در رو می‎نشستم و مشکلات را مطرح می‏کردم اما حالا هر دو هفته یک بار آن هم در جمع مدیران باشگاه از مشکلاتی که بهتر از همه از آنها باخبر هستم، صحبت می‎کنم. با این شرایط بر خلاف تصور شما کار من کمتر شده است. در کل حضور من در هیئت مدیره راه آهن اتفاق مثبتی است که می‎تواند به این باشگاه کمک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دایی در پاسخ به خبرنگار مهر که پرسید: "به نظر شما تیم راه آهن در 6 هفته گذشته توانسته مطابق انتظارتان عمل کند؟" گفت: عملکرد ما بد نبوده اما من هنوز از عملکرد تیم رضایت ندارم. نسبت به زمان کمی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم. گرچه خودم فکر می‎کردم بهتر از این باید نتیجه بگیریم. در کل شرایط‎مان خوب بوده اما در برخی از دیدارها همچون بازی با شهرداری تبریز و نفت تهران گرفتار بدشانسی شدیم. شاید اگر قدری خوش شانس‎تر بودیم امروز جایگاه‎مان در رتبه‎های چهارم یا پنجم جدول بود.

وی افزود: هنوز دیر نشده و وقت برای کار داریم. بدون شک با نظم و قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و سعی می‎کنیم در هفته‎های آینده بهتر از آنچه که تا امروز بوده‎ایم نتیجه گرفته و عمل کنیم.

دایی همچنین در پاسخ به خبرنگار مهر که نظرش را در خصوص دربی هفتاد و یکم تهران جویا شد گفت: فقط می‎توانم به عنوان یک پرسپولیسی دعا کنم این تیم در بازی روز جمعه موفق باشد. آرزوی قلبیم به عنوان یک پرسپولیسی سربلندی این تیم و شاد شدن دل هوادارانش است. دل من در بازی روز جمعه با پرسپولیس است و با تمام وجود امیدوارم این تیم برنده بازی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور از ساعت 18:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016