شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد: استيلي به من اعتقادي ندارد، فارس

خبرگزاری فارس: مدافع مصدوم پرسپولیس گفت: به خاطر برخی از مسائل حس می کنم سرمربی تیم به من اعتقاد ندارد.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 71 اظهار داشت: متأسفانه پس از اینکه در بازی برابر استقلال آسیب دیدم سریعا مرا به بیمارستان آتیه منتقل کردند. متأسفانه باید اعلام کنم 50 دقیقه در این بیمارستان فقط درد می‌کشیدم. هیچ کس نیامد بگوید که تو چه دردی داری؟
وی افزود: به همین دلیل اعتراض شدیدی در بیمارستان داشتم، حتی دکتر هم به نشانه حمایت از من با مسئولان این بیمارستان مشکل پیدا کرد. اگر خودم برای جاانداختن دستم دست به کار نمی‌شدم مطمئن باشید این بیمارستان هیچ کاری برای من انجام نمی‌داد.

محمد تاکید کرد: ‌وقتی دیدم وضعیتم خوب نیست، خودم دست خودم را جا انداختم. در حالی که توی زمین بودم و یک پزشک در بیمارستان نیامد بگوید حالتان چطور است و نمی‌دانم آیا وقتی یک مصدوم با لباس ورزشی به یک بیمارستان می‌رود نباید به وضعیت او زودتر از 50 دقیقه رسیدگی کند؟
وی خاطرنشان کرد: باید تشکری ویژه از آندرانیک تیموریان داشته باشم، او هنگام مصدومیت به من دلداری دارد. حتی به من چندین بار زنگ زد و احوالم را پرسید اما دریغ از مسئولان تیم خودم.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: قبل از دربی انگیزه فراوانی داشتم تا خودم را ثابت کنم، با درد و بدون درد به آب و آتش زدم و تمرین کردم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که از اول بازی من به میدان نرفتم البته این نظر کادر فنی بود اما وقتی که من می‌دانم می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم چرا نباید این اجازه به من داده شود. من چهار سال است که در پرسپولیس هستم و هیچ مشکلی نبود، حالا نمی‌دانم در این چند هفته اخیر چه اتفاقی افتاده که باید این مسائل را تحمل کنم.

وی افزود: باور کنید خیلی ناراحتم. شب گذشته از یک طرف درد می کشیدم از یک طرف ناراحت شکستی بودم که در دربی کسب کردیم. واقعا تمام مسائل از دستم خارج شده بود اما متأسفانه وقتی که من مصدوم شدم و حتی بعد از بازی با سیاه جامگان ابومسلم در دیداری دوستانه در اردوی مشهد دچار مشکل شدم هیچ‌کس حرفی در این باره نزد که محمد مصدوم است. همه روزنامه‌ها نوشتند که من دعوا کردم اما باز هم فردی از سوی باشگاه این خبر ر ا تکذیب نکرد.

محمد افزود: پس از این همه مشکل خوب شدم و تمرین کردم من با استیلی مشکلی ندارم؛ اما به دیدار او می‌روم تا حرف‌هایم را با او بزنم. استیلی اگر نیازی به من ندارد دلیلی نیست در این تیم بمانم. حالا هم که آسیب دیده‌ام و 5هفته تقریبا دور از پرسپولیس خواهم بود. باور کنید غم دلم زیاد است و نمی‌دانم چطور باید آنها را بازگو کنم. من نظرم این است که نمی‌شود دوستی یک طرفه باشد. باید علاقه بین طرفین دوطرفه باشد.

وی ادامه داد: خودتان در دربی 71 دیدید وقتی به میدان آمدم از جان و دل مایه گذاشتم تا شرمنده هواداران نشویم اما تلاش من مؤثر نبود. اگر من در دربی بودم قطعا اجازه نمی‌دادم برخی از اتفاقات بیفتد. چون به خودم اطمینان داشتم. در بهترین شرایط ممکن است آماده حضور در دربی بودم اما نمی‌دانم چرا به من این فرصت داده نشد و این اعتماد به من نمی‌شود به همین دلیل جایی می‌روم که به من اعتماد شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدافع پرسپولیس در پاسخ سؤالی که آیا می‌دانید حق ندارید به تصمیم سرمربی تیم اعتراض کنید، گفت: بله صد در صد قبول دارم. مربیگری سلیقه ای است. شاید ایشان به من اعتقادی ندارد و مربی تیم می‌تواند اصلا مرا از تیم خودش بیرون کند. چون استیلی همه کاره حال حاضر پرسپولیس است و نظرش قابل احترام است. من به ایشان هیچ جسارتی نمی‌کنم اما اعتقادم این است که اگر یک نفر به بازیکنی اعتقاد ندارد بهتر است اعلام کنم. حرف اول و آخر را در پرسپولیس استیلی می‌زند و من در این باره حرفی نمی‌زنم و به او فشار نمی‌اورم اما این درد و دل‌های من است که می خواهم بگویم.اگر یک نفر به من اعتقاد نداشته باشد نمی‌توانم نظر او را عوض کنم، پس می‌روم جایی کار کنم که بتوانم اعتماد طرف را جلب کنم به همین دلیل به احتمال فراوان بعد از صحبت‌هایش با حمیدخان در این فصل تصمیمات جدیدی خواهم گرفت.

محمد در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به مصدومیت قدیمی اش نیز گفت: ببینید من زمان کرانچار، قطبی، وینگادا و علی دایی با مریضی و سرم وارد زمین شدم و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس داشتم. در نیم فصل اول در زمان آقای دایی تنها بازیکنی بودم که تمام بازیها فیکس بودم اما در نیم فصل دوم به خاطر یکسری اتفاقات در دو سه بازی به میدان نرفتم اما همیشه آماده بودم و دایی حقم را می‌داد ولی اکنون کمی شرایط فرق کرده است. من همیشه با هر فردی یا هر تیمی که باشد از جان و دل مایه می‌گذارم شما در دربی 71 دیدید چقدر من پریدم تا روی سر کرار ضربه بزنم و آن طور به زمین برخورد کردم اما یک نفر از باشگاه پرسپولیس به من زنگ نزد که بپرسد زنده ام یا نه!

وی افزود: پارسال وقتی که مصدوم شدم اولین نفر علی دایی به من زنگ زد همه جا مصاحبه کرد و گفت علیرضا محمد این شرایط برای او پیش آمده و مصدوم تیم من است اما اکنون نه تنها اسمی از من برده نشد، بلکه یک زنگ هم به من نزدند که قوت قلبی برایم باشد؛ ایرادی ندارد خدا بزرگ است. آرنج دسته ام شکسته، اما چند عکس انداخته‌ام تا تکلیف نهایی‌ام مشخص شود. قطعا پنج هفته نمی‌توانم پرسپولیس را همراهی کنم. ولی هواداران این را بدانند باتوجه به مصدومیتی که داشتم به خاطر شکست در دربی 71 نمی‌دانم شب را چطور به صبح رساندم. باور کنید شکست تلخی بود و امیدوارم زودتر بتوانم این خاطره تلخ را از ذهنم دور کنم. به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس واقعا از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
وی در پایان از حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل تماس تلفنی و احوال‌پرسی از مصدومیتش تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016