پنجشنبه 24 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل سپاهان: ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا فهرست بازيکنان سپاهان را تاييد کرد، مهر

مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با تاکيد بر اينکه به نظر می رسد قوانين به سود تيم السد باشد، تاييد اسامی تيم سپاهان توسط ناظر AFC را يک امتياز مهم برای اين تيم اصفهانی دانست.

عليرضا رحيمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ديدار تيم فوتبال سپاهان برابر السد قطر ضمن بيان مطلب فوق، گفت: ما در زمين بازی نتيجه خوبی گرفتيم، گرچه می توانستيم مقابل تيم قطری با بيش از سه گل پيروز شويم.

وی در خصوص دو اخطاره بودن رحمان احمدی برای حضور در اين ديدار تاکيد کرد: السدی‌ها در اين خصوص اعتراض کرده‌اند و به نظر می رسد شرايط به سود آنها باشد ولی ما در حال بررسی اين موضوع هستيم و تمام تلاش‌مان را به کار می بنديم تا مشکل به وجود آمده را به بهترين نحو برطرف کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مديرعامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: نماينده AFC و مسئول برگزار کننده اين مسابقه فهرست نفرات ما را تاييد کرد که اين موضوع به سود ماست، زيرا وی اجازه داده است تمام بازيکنان ما در ديدار با السد به ميدان بروند و اين موضوعی است که می توانيم از آن برای جلوگيری از ضربه خوردن به سپاهان استفاده کنيم.

رحيمی همچنين با صراحت تاکيد کرد: بازيکنان سپاهان آنقدر توانايی دارند که حتی اگر اين بازی ۳ بر صفر به سود حريف اعلام شود در بازی برگشت به پيروزی ۴ بر صفر رسيده و راهی مرحله بعد شوند.

وی در مورد اينکه باشگاه با متخلفان بروز اين اتفاق برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: بايد به اين موضوع تاکيد کنم که مجيد بصيرت ۲۸ سال است که برای تيم سپاهان زحمت کشيده است و مطمئنم جامعه ورزش، مردم اصفهان و هواداران اين تيم او را می بخشند.

مدير عامل سپاهان در پايان گفت: بصيرت فرد غريبه ای نيست که به تيم ما آمده است. وی از رده سنی نوجوانان در سپاهان بازی کرده و در تمام اين سال‌ها تجربياتش را برای موفقيت‌های بزرگ تيم به کار برده است. عدم توجه به دواخطاره بودن احمدی يک اتفاق بود و اميدوارم با تلاش همه عوامل باشگاه مشکل خاصی برای تيم سپاهان به وجود نيايد.

ديدار تيم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و السد قطر در دور رفت مرحله يک چهارم ليگ قهرمانان آسيا در حالی چهارشنبه شب با نتيجه يک بر صفر به سود تيم سپاهان به پايان رسيد که در پايان اين ديدار باشگاه السد از تيم سپاهان به خاطر استفاده از رحمان احمدی که دو اخطاره بوده به کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016