پنجشنبه 24 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجازات کسر امتیاز برای متخلفات دربی هفتادویکم پایتخت، ایلنا

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که تیم‌های متخلف در دربی هفتاد و يكم با جریمه کسر امتیاز مواجه خواهند شد.


اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا‏، با اشاره به دیدار روز جمعه دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران و تدابیر کمیته انضباطی برای این دیدار اظهار کرد: به هیچ‌وجه قصد حساس‌تر کردن این بازی را نداریم و تا زمانی هم که تخلفی صورت نگیرد، ورود نمی‌کنیم اما هواداران‏، بازیکنان، کادرفنی و مدیران این دو باشگاه بدانند که در صورت بروز هرگونه تخلف بی‌موردی این دو تیم با کسر امتیاز مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: هواداران دو تیم سرخابی در طول هفته‌های اخیر به دلیل اقدامات غیر ورزشی با جریمه‌های نقدی و تنبیهی مواجه شده‌اند و دربی پایتخت زمان مناسبی است که اگر مشکلات و جوسازی‌های سکو‌ها ادامه یافت، این دو باشگاه را با مجازات کسر امتیاز جریمه کنیم.

رییس کمیته انضباطی در ادامه با اشاره به اینکه ما به سه طریق زمینه ایجاد آرامش این دیدار را فراهم می‌کنیم، اظهار کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت این دیدار کمیته انضباطی در ابتدا سعی دارد با ایجاد فضای توصیه‌ای تمامی ارکان دو باشگاه را دعوت به آرامش و عدم حاشیه سازی کند اما در مرحله دوم ما فضای نظارت ویژه را در دستور کار قرار داده‌ایم و سعی خواهیم کرد با نصب دوربین‌های ویژه‌ای در سراسر استادیوم کوچک‌ترین تحرکات را زیر نظر داشته باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسن زاده تاكيد كرد: ضمن آنکه خود بنده ناظر ویژه این دیدار خواهم بود برای صدور آرای انضباطی گزارش ناظران بازی را هم مدنظر قرار خواهیم داد.

وی با تاکید بر این موضوع که کمیته انضباطی برای حفظ آرامش این دیدار با کسی مدارا نخواهد کرد، افزود: ارکان دو باشگاه اعم از هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آگاه باشند که ما برای اولین بار برای متخلفان این دیدار از مجازات کسر امتیاز استفاده خواهیم کرد و به هیچوجه کوتاه هم نخواهیم آمد. ضمن آنکه در مقابل هم قرار است که به احتمال زیاد از هواداران نمونه هم تجلیل به عمل آید.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال ایلنا که آیا کسر امتیاز را فقط برای تخلفات سکو‌ها مد نظر قرار می‌دهید، گفت: علاوه بر اعتراض و تخلفات سکو‌ها ما این جریمه را در صورت حرکات تحریک آمیز بازیکنان، کادر‌فنی و حتی مدیران باشگاه‌ها برای این دو تیم در نظر خواهیم گرفت و به شدید‌ترین وجه ممکن با آنها برخورد خواهد شد.


وی در پایان از تعامل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته فرهنگی این فدراسیون برای ارتقای سطح فرهنگی سکو‌ها ورزشگاه‌ها خبر داد.


ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال در دربي هفتاد و يكم عصر جمعه ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016