شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيوس: تا به حال پرسپوليس را در دربي اين قدر ذليل نديده بودم، فارس

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا به حال در دربی، پرسپولیس را این قدر ذلیل ندیده بودم.
خبرگزاری فارس: پيوس: تا به حال پرسپوليس را در دربي اين قدر ذليل نديده بودم

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال عنوان کرد: اگر چرخ گوشت می آوردیم و بازیکنان این تیم را در آن می انداختیم چهار بازیکن درست و حسابی از آن بیرون نمی آمد. تا به حال در تاریخ دربی، پرسپولیس را این همه ذلیل ندیده بودم.

وی افزود: هر قدر استقلال در دوندگی و سرعت دادن به بازی خوب بود پرسپولیس در خط هافبک کارآیی نداشت. این تیم چهار پاس سالم به هم نداد و در حفظ توپ مشکل داشت. به نظر من از مدیریت تا کادرفنی مقصر هستند. من از ناراحتی خوابم نمی برد و دلم برای هواداران تیم سوخت.

پیوس تصریح کرد: تعویض های استیلی اشتباه بود. وقتی تیمی عقب است نباید مهاجم را بیرون کشید و مدافع به زمین آورد. روشی که پرسپولیس برای بازی در نظر گرفته بود ایراد داشت. پرسپولیس باید سه چهار بازیکن خود را کنار بگذارد. آنها باید بدانند پرسپولیس جای هر بازیکنی نیست. این تیم لیاقت می خواهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در خصوص اینکه مدیریت حمید استیلی ایراد دارد، گفت: من به استیلی توصیه کرده بودم رفتار خود را تغییر دهد. چرا باید حقیقی و آقازمانی شب قبل از بازی دعوا کنند؟ پرسپولیس دربی را همان شب در هتل باخته است.

پیوس اضافه کرد: من کاری به نوع رفتار شیث رضایی ندارم اما معتقدم شیث به درد دربی می خورد. استقلالی ها از او حساب می بردند و نشاندن او روی نیمکت عجیب بود.

مهاجم سال های دور پرسپولیس در پایان گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از آقای عباسی می خواهم شوکی به این تیم وارد کند. ایشان خودش باید وارد عمل شود و از تغییر مدیریتی یا هر تمهیداتی که دارد به کار گیرد. آقای عباسی، به داد هواداران این تیم برسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016