شنبه 2 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتخاب رويانيان پرسپوليس را 4 سال به عقب بر مي‌گرداند، ایسنا

رييس كميته‌ي تربيت بدني كميسيون فرهنگي مجلس با تعجب برانگيز خواندن انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال گفت: انتخاب رويانيان به عنوان رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس باعث مي‌شود كه تيم پرسپوليس 4 سال به عقب بازگردد.

عليرضا دهقاني در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به انتخاب اعضاي هيات مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال از سوي وزير ورزش و امور جوانان گفت: به نظر مي‌رسد انتخاب اين افراد به جاي آن‌كه بر اساس تخصص و نگاه كارشناسي باشد مسائل سياسي ملاك قرار داده شده است.

وي با تاكيد بر اين كه بايد بررسي‌هاي لازم در مورد چگونگي انتخاب اين افراد انجام شود، گفت: بايد مشخص شود كه انتخاب اين افراد بر خلاف قوانين فيفا مبني بر دولتي نبودن باشگاه‌هاي فوتبال نباشد.

اين عضو فراكسيون ورزش در ادامه با اشاره به اهداف مجلس از تشكيل وزارت ورزش و امور جوانان گفت: يكي از دلايل تشكيل اين وزارتخانه دوري از انتخاب‌هاي سياسي در ورزش به خصوص در فوتبال است، ولي به نظر مي‌رسد كه به اين موضوع دقت لازم نمي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: با وجودي كه تاكيد نمايندگان در تشكيل وزارت ورزش كنار گذاشتن مسايل و نگاه سياسي از ورزش بود اما هر روز خبر جديدي مي‌شنويم كه باعث شوكه شدن نمايندگان مي‌شود. بحث ما تنها باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال نيست، موضوع آن است كه چرا ديدگاه سياسي بر ورزش حاكم است.

رييس كميته‌ي تربيت بدني مجلس هم‌چنين تاكيد كرد: مجلس با تشكيل وزارت ورزش مطمئنا در اين گونه موارد از اين وزارتخانه سوالات خود را مطرح مي‌كند.

دهقاني در مورد بحث دوشغله بودن روساي هيات مديره و مجمع دو باشگاه پرسپوليس و استقلال گفت: از آنجا كه طبق قانون اين افراد پست سازماني را اشغال مي‌كنند حتي در صورت دريافت نكردن هيچ حقوقي، باز هم كار دولتي را در دست دارند و اين مصداق دوشغله بودن اين رؤساست.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مطمئنا موضوع انتخاب اعضاي هيات مديره و دوشغله بودن اعضا و روسا در كميته تربيت بدني بررسي خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016