شنبه 2 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ دووميداني بدون احسان حدادي دارنده مدال برنز جهان شد، ایسنا

نخستين مرحله ليگ دووميداني ايران در حالي برگزار شد كه احسان حدادي به عنوان تنها ورزشكار جهاني اين رشته در هيچ كدام از تيم‌ها جاي نداشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رقابت‌هاي ليگ دووميداني امسال بسيار ديرتر از سال‌هاي گذشته آغاز شد. در حالي كه همه ساله دووميداني كاران عادت داشتند از فروردين و ارديبهشت ليگ دووميداني را آغاز كنند و تا مهر به پايان برساندند، اين بار به دليل ناتواني فدراسيون در جمع كردن تيم‌ها و تدارك ليگ رقابت‌هاي دووميداني به مهر ماه كشيده شد. بدين ترتيب اين رقابت‌ها در ابتداي فصل آماده سازي و نه مسابقه ورزشكاران برگزار شد. در حالي كه احسان حدادي به عنوان تنها مدال‌آور جهاني اين رشته در ليگ جايي نداشت.

وي كه پس از رقابت‌هاي جهاني و بازگشتش به ايران براي نخستين بار در يك شبكه تلويزيوني (شبكه خبر) حاضر شده بود، درباره اين مساله گفت: من سال پيش براي تيم ذوب آهن در ليگ شركت كردم. البته آن‌ها قبول نكرده بودند كه همه مبلغي كه من مي خواهم را پرداخت كنند، اما مصطفي كريمي به عنوان رييس فدراسيون بخشي از اين مبلغ قبول كرد و گفت كه مي خواهم تو در ليگ شركت كني. همين طور شد كه شركت كردم، اما همان مبلغ را هم نتوانستم از باشگاه ذوب آهن بگيرم. بنابراين براي سال جاري من 100 ميليون تومان خواسته بودم از هر تيمي كه بخواهد من در آن شركت كنم. اما متاسفانه در شرايط كنوني هيچ تيمي نيست كه بخواهد براي حضور من در باشگاه 100 ميليون تومان پرداخت كند.

وي در مورد رقابت‌هاي جهاني‌اش كه منجر به كسب نخستين مدال دووميداني ايران در رده جهاني شد، نيز گفت: من در شرايط خوبي در مسابقه‌هاي جهاني شركت نكردم و ركوردي كه در آنجا داشتم با ركورد اصلي‌ام فاصله زيادي داشت، اين هم دليلش نحوه آماده سازي بود كه در چند ماه اخير داشتم. من مي خواستم به اردوي آفريقاي جنوبي بروم كه لغو شد، اما پس از آن و با توجه به نامساعد بودن شرايط تمرين در ايران تصميم گرفتم به روسيه بروم. شرايط من به خاطر مسايل روحي ـ رواني و حاشيه‌هايي كه پيش از مسابقه‌هاي جهاني پيش آمده بود، چندان خوب نبود، اما در روسيه از مربي‌ام كه حتي با ايران قرارداد نداشته و از ايران رفته بود، خواستم كه با من تمرين كند. به هر حال من اين مدال را مديون همه مديران گذشته فدراسيون از كفاشيان گرفته تا مصطفي كريمي هستم كه براي رشد من تلاش كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دارنده مدال برنز پرتاب ديسك جهان در مورد شانس مدال آوري‌اش در المپيك نيز گفت: اگر با شرايط كنوني باشد، مدال گرفتن در المپيك بسيار سخت است. من چيز خاصي نمي‌خواهم، تنها مي خواهم مربي داشته باشم و در يك جاي مناسب و بدون حاشيه براي المپيك تمرين كنم. اين چيز زيادي نيست. من واقعا اميدوارم مسئولاني كه اين برنامه تلويزيوني را ديدند دلشان بسوزد و كمي به فكر من هم باشند. اگر آن‌ها از من توقع مدال المپيك دارند، من هم از آن‌ها توقع حمايت را دارم.

حدادي در مورد نحوه استقبالش پس از بازگشت به ايران نيز گفت: به هر حال دوستان لطف داشتند و چند تن از دووميداني كاران به همراه خانواده‌ام به فرودگاه آمدند تا حداقل من تنها به خانه بر نگردم. از همه آن‌ها تشكر مي‌كنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016