شنبه 30 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاپیتان تیم ملی تیروکمان ایران: طلای من نتیجه زحمت تیم ایران بود، مهر

کاپیتان تیم ملی تیروکمان کشورمان پس از کسب نشان طلای کامپوند آسیا گفت: مدال طلای من نتیجه زحمات همه بچه‌های تیم ایران بود.

رضا زمانی نژاد پس از کسب مدال طلای کامپوند انفرادی آسیا در تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: رقابت سختی بود اما خدا راشکر می کنم که توانستم آن را به خوبی به پایان برده و دومین مدال طلای ایران را بدست آورم.

وی افزود: این مدال طلا تنها نتیجه زحمت و کار من نبود بلکه نتیجه زحمات تمامی بچه‌های تیم ملی تیروکمان بود. من برای کسب این مدال چند ماه همراه با اعضای تیم در اردوهای شبانه روزی تمرین کرده بودم و به نوعی مزد زحماتم را گرفتم.

کاپیتان تیم ملی تیروکمان کشورمان خاطرنشان کرد: مسابقه مرحله نیمه نهایی من یک فینال زودرس بود. حریف کره ای‌ام سرسخت‌تر از آن بود که فکر می کردم. وقتی این کماندار را شکست دادم و به فینال رسیدم با یک تاکتیک از پیش تعیین شده تلاش کردم تا با گرفتن امتیاز فاصله‌ام را با این تیرانداز مالزیایی افزایش دهم.

وی با بیان اینکه امروز هوای استادیوم آزادی با ما یار بود، گفت: خوشبختانه هوای امروز به نسبت دو روز گذشته بهتر بود و همین مسئله بر روند کار من تاثیر مثبت گذاشت. خوشبختانه بیشتر تیرهای من هم به نمره 10 خورد تا بتوانم امتیاز خوبی بگیرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




زمانی نژاد تصریح کرد: من با کسب این مدال طلا جمع مدال‌هایم را در همین رقابت‌ها به سه نشان رساندم. روز گذشته هم در مسابقات میسک نقره و در تیمی کامپوند مردان طلا گرفتم. از عملکرد خودم بسیار راضی هستم، چرا که امسال با بد شانسی چند مسابقه مهم جهانی را از دست دادم و روحیه خوبی نداشتم.

هفدهمین دوره مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا وانتخابی المپیک لندن از 28 مهر تا دوم آبان ماه در تهران برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016