شنبه 30 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جودوکار ایرانی در پاسخ به انتقادات: در باكو نفهميدم چه شد؛ در امارات مريض بودم، ایسنا

جودو كار وزن 73ـ كيلوگرم تيم ملي ايران كه در جام جهاني باكو و جايزه بزرگ امارات عملكرد مطلوبي نداشت و حتي از رسيدن به دور سوم هم باز ماند، بيماري و ضعف بدني را دليل ناكامي‌اش در اين رقابت‌ها دانست.

علي معلومات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در مسابقه‌هاي جام جهاني باكو دور اول پيروز شدم و در دور دوم به مصاف حريفي از روسيه رفتم كه حريف خوبي بود. در اين مبارزه در حالي كه از حريف پيش بودم در يك اجراي فن با سر به جلو رفتم كه در برخورد با حريف دچار سرگيجه شدم و ديگر نديدم كه چه شد. در آن لحظه كه نفهميدم چه شد، داوران امتيازي به حريف ندادند، اما نمي‌دانم چه شد داوران بازي را قطع كرده ، فيلم را بازبيني كردند و امتياز را به حريف روس دادند و در نتيجه‌ من باختم.

وي در مورد مسابقات جايزه بزرگ امارات كه در همان دور نخست با شكست مقابل حريف ايتاليايي از دور رقابت‌ها حذف شد، افزود: در اين رقابت‌ها اصلا خوب نبودم و از عملكردم راضي نيستم، چرا كه بيمار بودم و تا دو روز قبل از مسابقاتم چرك خشك كن مصرف مي‌كرد. به خاطر استفاده از اين داروها بدنم ضعيف شده بود و نمي‌توانستم بهتر كار كنم.

جودو كار وزن 73ـ كيلوگرم تيم ملي ايران با تاكيد بر اين كه اگر پزشك تيم بود احتمال داشت، عملكرد بهتري را در جايزه بزرگ امارات ارائه كند، خاطر نشان كرد: بعد از بازگشت از باكو سه روز در آكادمي ملي المپيك بوديم كه به دكتر رفتم و قرص و آمپول داد، اما حالم بهتر نشد و در امارات هم مجبور بودم دارو مصرف كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در مورد بيماري‌اش با «جيرو» سرمربي ايتاليايي تيم ملي صحبت كرده بود، گفت: او شرايطم را در تمرينات مي‌ديد و توضيح دادم كه شرايط بدني‌ام چطور است. او هم گفت كه مجبور هستيم در مسابقات شركت كنيم تا امتياز ورودي كسب سهميه المپيك را كسب كنيم.

معلومات در پاسخ به انتقاداتي كه به عملكرد ضعيف او در مسابقه‌هاي باكو و امارات مطرح شده است، ادامه داد: بالاخره مسابقه است و نمي‌شود گفت خوب بوده‌ام يا بد. اين مسابقات به فاصله كمي از يكديگر برگزار شد كه متاسفانه بيماري‌ام نتايجم را تحت تاثير قرار داد. تنها مي‌گويم كه فدراسيون جودو در سال 90 ،سه يا چهار مدال كسب كرده تا دو تا از اين مدال‌ها را من كسب كرده‌ام.

وي با اشاره به اين كه اكنون در حال استراحت است، گفت: يك هفته استراحت خواهم كرد و بعد از آن به تهران مي‌آيم تا در دور جديد تمرينات شركت كنم.

جودو كار وزن 73ـ كيلوگرم ايران، گفت: نمي‌دانم كه برنامه بعدي تيم ملي چيست. چند مسابقه مهم در چين، كره جنوبي و هلند را پيش‌رو داريم كه منتظر هستيم فدراسيون تصميم بگيرد. وظيفه من تمرين كردن و آماده بودن است و آن‌ها هستند كه تصميم نهايي را مي‌گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016