شنبه 30 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي كريمي: اگر بازيكنان بي‌غيرتند، من هم بي غيرتم، ایسنا

هواداران پرسپوليس پس از تساوي اين تيم مقابل نفت تهران، اين بار غير از كادر فني، بازيكنان را هم مخاطب خود قرار داده و آنها را بي‌غيرت خواندند. علي كريمي از اين اتفاق راضي نيست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي كريمي در گفت و گو با سايت شخصي‌اش عنوان كرد: «قبل از هر چيز بايد از هواداران تشكر كنم كه در آن هواي سرد به استاديوم آمدند و متاسفانه ما باز هم شرمنده‌اشان شديم. آنها نسبت به من لطف داشتند، اما اگر به اعتقاد اين عزيزان بازيكنان پرسپوليس بي‌غيرت هستند، پس من هم كه بازيكن اين تيم هستم بي‌غيرت هستم.»

وي در ادامه اظهار كرد: «هواداران مطمئن باشند كه هيچكدام از بازيكنان كم فروشي نمي‌كنند چون آنها هم با اين نتايج، موقعيت‌هاي خود را هم از دست مي‌دهند. من به عنوان بازيكن پرسپوليس انتظار دارم كه آنها مثل بازي با نفت آبادان، 90 دقيقه تيشمان را تشويق كنند و شك نكنند كه اين حاشيه‌ها و تكرار آن، فقط و فقط باعث تضعيف روحيه آنها و از بين رفتن تمركزشان مي‌شود. هواداران مطمئن باشند كه ما هم مثل آنها ناراحت هستيم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كريمي در مورد ادعاي استيلي مبني بر صحبت هاي محمدپنجعلي درباره مذاكره با بعضي گزينه ها گفت: «من در حيطه مديريت دخالت نمي‌كنم، اما اگر صحبت‌ها همسو باشد همانطور كه مديرعامل محترم خواسته از طرف سخنگو انجام شود، حاشيه‌ها كمتر خواهد شد. آقاي پنجعلي پيشكسوت باشگاه هستند و احترامشان واجب است، اما مذاكره با مربي تيم ديگري كه درحال حاضر مشغول به كار است، اصلا"حرفه‌اي نيست. ايشان مديرتيمهاي پايه هستند و بايد رفتارشان براي نوجوانان الگو باشد. صحبتهاي او قبل از تصميم مديريت باشگاه فقط حاشيه‌ها را افزايش مي‌دهد. به هرحال باشگاه مديرعامل دارد و معمولا" تصميمات پس از نهايي شدن در هيئت مديره علني مي‌شود.»

وي در مورد عملكرد استيلي گفت:‌ «وقتي بازيكن به لحاظ روحي آماده نباشد و هر لحظه منتظر شنيدن صداي اعتراض سكوها باشد، در زمين هم كارآيي لازم را نخواهد داشت و مربي تيم هر چقدر هم روي مسائل تاكتيكي كار كند تاثير آنچناني ندارد. چطور وقتي تيم برنده مي‌شود اين بازيكنان هستندكه اين برد را به دست آوردند، اما وقتي مي‌بازيم، مقصر باخت را مربي مي‌دانند. متاسفانه يكسري بازيكنان درفصل گذشته هر باختي را به خود نسبت مي‌دادند، اما الان سكوت مي‌كنند. به هرحال اگر آقاي استيلي هم برود، اما حاشيه باقي بماند، شرايط همين خواهد بود.»

كريمي در ادامه افزود: «هواداران واقعي و فهيم پرسپوليس نبايد اجازه دهند كه در روي سكوها چنددستگي به وجود بيايد. آنها يك بار در بازي با نفت آبادان نتيجه تشويق كردن تيمشان را تا دقيقه 90 تجربه كردند و اميدوارم از اين به بعد هم اينطور باشد. ما بازيكنان هم داخل زمين تمام تلاشمان را به كار مي‌گيريم.»

كريمي در پايان در ارتباط با مصدوميتش گفت: «مصدوميت من طوري است كه بايد تا بهبودي كامل صبر كنم و اگر زودتر از زمان مقرر برگردم امكان تشديد مصدوميت و طولاني تر شدن مصدوميتم مي‌شود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016