سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم زاده، سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن: مانند سال گذشته غافلگير نمی‌شويم، برای قهرمانی در جام‌حذفی برنامه داريم، مهر

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن با بيان اينکه تلاش می‌کنند مانند سال گذشته مقابل تيم دسته اولی غافلگير نشوند،گفت: اميدوارم با حل مشکلات مالی دوباره شاهد روزهای خوب ذوب آهن در فوتبال داخلی و خارجی باشيم.

منصور ابراهيم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد ديدار تيمش مقابل گسترش فولاد در رقابت‌های جام حذفی ضمن بيان مطلب فوق گفت: در ليگ تيم‌ها برای رسيدن به قهرمانی و آسيايی شدن بايد ۳۴ بازی سخت را پشت سر بگذارند اما در جام حذفی با شش يا هفت پيروزی می‌توان جام را به دست آورد و به آسيا رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: مسلماً غير از سال گذشته که ذوب آهن در همان مرحله نخست حذف شد در دوره‌های گذشته جام حرفی اکثراً به مراحل پايانی راه يافته و قهرمان جام شد. امسال هم با قدرت در اين مسابقات شرکت می‌کنم و برای قهرمان شدن برنامه داريم.

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن با مثبت ارزيابی کردن حضور صفرعلی براتی رئيس شرکت سهام ذوب آهن در تمرينات اين تيم اظهار داشت:‌ ايشان قول دادند که طی روزهای آينده مشکلات مالی باشگاه حل شود. البته اين وعده‌ای است که به احتمال بسيار زياد عملی خواهد شد و حل مشکلات مالی قطعاً تاثير مثبتی بر تيم خواهد گذاشت و باعث می‌شود ذوب آهن بزودی به روزهای خوب گذشته‌اش در فوتبال ايران و رقابت‌های آسيايی باز گردد.

وی در مورد گسترش فولاد تبريز هم گفت: اين تيم تجربه حضور در فينال جام حذفی را در دو فصل پيش دارد و با توجه به تغييراتی که در کادر فنی آن ايجاد شده و نفرات خوب و باتجربه از جمله قربانی، رضاپور، اصغری و.. را در اختيار دارد رقيب خطرناک و باتجربه‌ای برای ما خواهد بود. قطعاً در اين ديدار با تمام قدرت به ميدان می‌رويم و با شکست اين تيم که در مرحله قبل استيل آذين را حذف کرده به مرحله بعدی صعود می‌کنيم.

وی در پاسخ به اين سئوال که آيا تيم ذوب آهن همانند سال گذشته غافلگير نخواهد شد،‌ افزود: تمام برنامه ما اين است که چنين اتفاقی نيفتد. البته سال گذشته برابر شهرداری ياسوج عملکرد بدی داشتيم و حذف شديم اما سياست باشگاه چنين نتيجه‌ای نبود و پس از آن شکست برنامه باشگاه عوض شد و روی جام‌های ديگر سرمايه گذاری کرد. امسال تمام تلاشمان را به کار می‌بنديم تا ديگر چنين اتفاقی نيافتد.

ابراهيم زاده در مورد اينکه شکست مقابل استقلال تاثيری در عملکرد اين تيم نخواهد داشت، افزود: آن بازی تمام شده و شکست مقابل استقلال را من و بازيکنانم فراموش کرديم. البته من اعتقاد دارم بازيکنانم در آن ديدار خوب بودند ولی نتوانستند نتيجه لازم را کسب کنند. قطعاً‌ در بازی بعد اين شکست را به فراموشی خواهيم سپرد.

وی در پايان در مورد درگيری بازيکنانش پس از ديدار با استقلال گفت: چيز خاصی اتفاق نيفتاد اما متاسفانه برخی رسانه‌ها تيترهای خودشان را مطرح کردند. قطعاً اين مسايل تاثيری در عملکرد ذوب آهن در بازيهای آينده نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016