چهارشنبه 4 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ورزش: واگذاری درصدی از سهام دو تيم استقلال و پيروزی به طرفداران، فارس

وزير ورزش و جوانان گفت که پس از انجام ساز و کارهای قانونی، درصدی از سهام دو تيم استقلال و پيروزی به طرفداران آنها واگذار می‌شود.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد عباسی وزير ورزش و جوانان در خصوص واگذاری سهام دو تيم استقلال و پيروزی اظهار داشت: اين دو تيم جزء دسته دو بنگاه ها و فعاليت های اقتصادی هستند ،لذا زمان واگذاری آنها بايد فرا برسد و تا سال ۹۳ برای واگذاری اين دو تيم فرصت وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: چون واگذاری تيم های استقلال و پيروزی بايد در قالب شرکتی انجام شود ،در حال طراحی ساز و کارهای قانونی آن هستيم.

عباسی در خاتمه گفت‌وگوی خود به پايگاه اطلاع رسانی گفت که پس از انجام ساز و کارهای قانونی، درصدی از سهام دوتيم استقلال و پيروزی به طرفداران آنها واگذار می شود.

هيئت وزيران در جلسه مورخ ۶ مهرماه ۱۳۹۰ به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با توجه به تشکيل وزارت ورزش و جوانان و ضرورت حفظ سهم بخش دولتی در ورزش، تصويب کرد که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی پيروزی (پرسپوليس) و استقلال از گروه ۱ بنگاه‌ها و فعاليت‌های اقتصادی موضوع ماده ۲ قانون اجرای سياست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به گروه ۲ منتقل شوند.

بر اساس قانون اجرای سياست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت مکلف است هشتاددرصد(۸۰%) از ارزش مجموع سهام بنگاههای دولتی در هر فعاليت مشمول گروه دو ماده (۲) اين قانون را به بخش‌های خصوصی، تعاونی و عمومی‌ غيردولتی واگذار کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016