شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كوروش باقري: در اتفاقات اخير تكواندو، ورزش متضرر مي‌شود، ایسنا

سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري با حمايت از رضا مهماندوست گفت: مگر ما چند نفر مثل او داريم كه بتواند تكواندوي ايران را در مهد تكواندو، قهرمان جهان كند؟

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ، كوروش باقري با اشاره به اين مطلب كه شايد بهتر بود حداقل تا المپيك لندن، مهماندوست در راس تيم ملي تکواندو حفظ مي‌شد، خاطرنشان ‌كرد: «فدراسيون‌ها اصلاً نبايد اين 5 ميليوني را كه كميته المپيك به عنوان شارژ روحي به مربيان داده، ببينند. اتفاقاً بايد علاوه بر حقوقي كه به مربيانشان مي‌دهند براي اين كه آنها را به مدال‌آوري تحريك كنند حتي براي هر مدال طلا، نقره يا برنز مبلغي را از حالا مشخص كنند كه هم ورزشكار به مدال‌آوري اميدوار شود و هم مربي دلش را به كار و تلاش بيشتر گرم كند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي تيم ملي وزنه برداري با بيان اينکه ما ايراني‌ها خوش استقبال و بد بدرقه‌ هستيم، افزود: «شخصاً معتقدم در اين تراژدي تلخ آن بخشي كه خيلي متضرر مي‌شود ورزش ايران است. مگر ما چند تا رضا مهماندوست داريم كه تيم ملي تكواندوي ايران را در مهد تكواندوي جهان يعني كشور كره جنوبي قهرمان جهان كند؟!»

باقري در پايان يادآور ‌شد: «من وقتي آمدم براي سرمربيگري تيم ملي وزنه‌برداري، فقط با يك حكم مشغول به كار شدم اما حالا حقوقم را از فدراسيون جداگانه دريافت مي‌كنم و مبلغي هم كه كميته ملي المپيك براي مربيان رشته‌هاي مدال‌آور در نظر گرفته نيز جداگانه به حسابم واريز مي‌شود. اين حق مربيان موفق است كه گويا از مهماندوست دريغ شده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016