شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال: خروج موقت قرمزها از وضعيت قرمز، داماش ۲ ـ پرسپوليس ۳، ايسنا

در آغاز هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال، ديدار تيم‌های فوتبال پرسپوليس و داماش گيلان با نتيجه سه بر دو به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر عصر امروز (شنبه) با ديدار تيم‌های پرسپوليس و داماش گيلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد که با نتيجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان حميد استيلی به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی حساس که زير بارش شديد باران و به ميزبانی داماش گيلان برگزار شد، ابتدا وحيد هاشميان در دقيقه ۱۴ برای پرسپوليس گل زد اما محمد غلامی در دقيقه ۲۲با حرکتی انفرادی شيث رضائی را جا گذاشت و با يک ضربه چيپ، توپ را وارد دروازه حقيقی کرد و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم پرسپوليس يک تعويض داشت و هادی نوروزی به جای علی کريمی ، که تازه از دوران مصدوميت خارج شده و از روزهای اوجش بدور بود، به بازی آمد.

در دقيقه ۴۷ غلامرضا رضائی از جناح راست ارسالی را انجام داد و نوروزی با ضربه سر توپ را وارده دروازه داماش کرد و نتيجه دو بر يک شد. اما درست يازده دقيقه بعد چاووشی پاس روبه جلو محمد غلامی را وارد دروازه پرسپوليسی‌ها کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقيقه ۷۹ غلامرضا رضائی از اشتباه مدافع داماش استفاده کرد و پاس روبه جلويی برای هادی نوروزی مهيا کرد اما توپ به سينه نوروزی خورد و تغيير جهت داد و به بيرون رفت. اما اين پايان کار نبود وهادی نوروزی در دقيقه ۸۷ از اشتباه مهدی مهدوی کيا نهايت استفاده را برد و پاس روبه جلويی را برای محمد نوری مهيا کرد و او با پای چپ توپ را وارد داروازه کرد.

در ادامه، حملات داماش نتيجه‌ای در بر نداشت و بازی با همين نتيجه به پايان رسيد.

تيم پرسپوليس در اين مسابقه با ترکيب عليرضا حقيقی، رضا نورمحمدی، محمد نصرتی، مجتبی شيری، حسين بادامکی، شيث رضايی، مازيار زارع، محمد نوری، غلامرضا رضايی (فشنگچی ، دقيقه۹۲)، علی کريمی (هادی نوروزی، ۴۶) و وحيد هاشميان به ميدان رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016