دوشنبه 9 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارلوس کی‌روش: حرکت شيث رضايی و محمد نصرتی خيلی زود فراموش می‌شود، خبرآنلاين

فوتبال ملی - کارلوس کروش در نمايشگاه مطبوعات کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد.

به گزارش خبرآنلاين؛ سرمربی تيم ملی که امروز به نمايشگاه مطبوعات رفته بود، به سرای رسانه رفت و با حضور نمايندگان رسانه‌ها، کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد. کروش در بخشی از اين کنفرانس در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد حرکت شيث رضايی و محمد نصرتی پرسيده بود گفت: «اين اتفاق بدی بود برای فوتبال و خيلی خوب بود برای رسانه‌ها چون شما کلی سوژه خبری داشتيد. اتفاقی که می‌افتد اين است که اين ماجراها خيلی زود فراموش می‌شود و هيچ خللی در روند رو به رشد فوتبال ايجاد نمی‌کند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کروش ادامه داد: «نکته‌ای که بايد بگويم اين است که بعضی وقت ها هجمه خبررسانی رسانه‌ها باعث می‌شود ما فکر کنيم ستاره‌ايم. ولی اين اتفاقات که می‌افتد باعث می شود تلنگری بزند به ما که بفهميم انسانيم و می‌توانيم مشکل داشته باشيم.»

کروش در ادامه کنفرانس مطبوعاتی‌اش ضمن تشکر از رسانه‌ها، در مورد ماجرای اشکان دژاگه گفت: «من دژاگه را نديده‌ام و با او جلسه‌ای نداشته‌ام. ولی اطلاعات زيادی از او کسب کرده‌ام.»

سرمربی تيم ملی در پايان صحبت‌هايش در مورد انتقادهايی که از امکانات فوتبال ايران می‌کند گفت: «اگر من انتقاد می‌کنم برای اين است که همه چيز بهتر شود. روزی که آدم احساس کند همه چيز ايده‌آل است، روزی است که بايد برود. چون ديگر کاری برای انجام داده باقی نمانده.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016