دوشنبه 9 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد نصرتی تا اطلاع ثانوی محروم شد، دو جلسه محروميت برای شيث رضايی، فارس

رئيس کميته انضباطی باشگاه پرسپوليس در پايان جلسه اين کميته جزئيات احکام صادر شده برای محمد نصرتی و شيث رضايی را اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، محمودسالارکيا در اين رابطه به سايت باشگاه گفت: جلسه کميته انضباطی باشگاه پرسپوليس به صورت فوق العاده راس ساعت ۱۸بعدازظهر امروز (يکشنبه) به مدت بيش از دو ساعت در محل باشگاه و به منظور رسيدگی به رفتار ناشايست و غير اخلاقی دو تن از بازيکنان اين تيم در ديدار با داماش گيلان برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در اين جلسه اعضای کميته ضمن ابراز تاسف شديد از وقوع چنين حرکات ناشايست و اشاعه رسانه ای آن، پس از استماع اظهارات و دفاعيات، آقايان محمد نصرتی و شيث رضايی و بازبينی کامل فيلم آراء خود را صادر کردند.

سالارکيا جزئيات آراء صادره را اينگونه اعلام کرد:

باعنايت به شرايط موجود تيم و پيشينه درخشان و جايگاه ده‌ها ميليونی آن نزد هواداران با وفای تيم و لزوم رعايت شئونات اخلاقی و صيانت از جايگاه والای باشگاه، کميته انضباطی آراء خود را بشرح ذيل اعلام کرد:

۱- آقای محمد نصرتی به استناد بند ۱ ماده ۸ آئين نامه انضباطی باشگاه پرسپوليس محکوم به محروميت از بازی تا اطلاع ثانوی و نيز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵درصد از مبلغ قرارداد گرديد.

۲- در مورد اقدام آقای شيث رضايی در شادی پس از گل دوم، مشار اليه به لحاظ حرکات غيراخلاقی و به استناد بند ۱ ماده ۸ آئين نامه انضباطی باشگاه پرسپوليس محکوم به محروميت از ۲ بازی و نيز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵ درصد مبلغ قرارداد گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016