چهارشنبه 29 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نصرتی: ته دلم دوست داشتم با استراليا بازی کنيم، ايلنا

قبول دارم که مسير آن طرف راحت‌تر است. الان ژاپن هم که به قطر خورده کارش خيلی سخت است چون قطر هم ميزبان است و هم تيم خوبی دارد. البته همه تيم‌هايی که بالا آمده‌اند تيم‌های خوبی هستند


ايلنا: محمد نصرتی، مدافع تيم ملی ايران هم مثل بقيه بازيکنان تيم ملی معتقد است تيمی که می‌خواهد قهرمان شود بايد همه حريفانش را ببرد اما از حرفهای او می‌توان فهميد که بازی با استراليا را به بازی با کره جنوبی ترجيح می‌داد. او در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ايلنا در دوحه گفت که بازيکنان ايران به تنها چيزی که فکر می‌کنند قهرمانی است.

خيلی‌ها پيش بينی می‌کردند که به استراليا بخوريم اما دوباره بايد با کره جنوبی بازی کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به نظر من تيم کره بعد از ايران بهترين تيم اين مسابقات است.آنها هميشه تيم خوبی داشته‌اند ولی هدف ما قهرمانی است و فرقی ندارد که با چه تيمی بازی می‌کنيم.

واقعا هيچ فرقی ندارد؟
ته دلم دوست داشتم با استراليا بازی کنيم ولی از کره هم هيچ ترسی نداريم.بالاخره تيمی که می‌خواهد قهرمان شود بايد همه را ببرد.
اما مسير ايران برای قهرمانی سخت است.
قبول دارم که مسير آن طرف راحت‌تر است. الان ژاپن هم که به قطر خورده کارش خيلی سخت است چون قطر هم ميزبان است و هم تيم خوبی دارد. البته همه تيم‌هايی که بالا آمده‌اند تيم‌های خوبی هستند.

بازی کره با هند را ديدی؟
بله ديدم.بازی يک‌طرفه بود و هندی‌ها دنبال ضدحمله بودند. از رفتار کره‌ايها معلوم بود که آنها هم دوست ندارند دوم شوند و به ايران بخورند اما موفق نشدند سرگروه شوند.

بازی استراليا را هم ديدی؟
آنها تيم‌شان خيلی خوب نيبست.به نظر من کيفيت استراليا از کره پايين‌تر است.

بعد از بازی‌های اين گروه واکنش بچه‌های تيم به روبرو شدن با کره چطور بود؟
واکنش خاصی نداشتند.برای بچه‌ها هم فرقی نمی‌کند با چه تيمی روبرو شويم.همه فقط به برد فکر می‌کنند و قول داده‌اند هرطور شده به مراحل بعدی برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016