پنجشنبه 12 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مترجم ايراني تيم فوتبال ناسيونال پاراگوئه استيلي را نشناخت! ایرنا

نشست خبري روز چهارشنبه سرمربيان تيم هاي فوتبال ناسيونال پاراگوئه و پرسپوليس تهران با حاشيه هايي همراه بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در پايان اين نشست خبري، سرمربي تيم فوتبال ناسيونال پاراگوئه با 'حميد استيلي' مواجه شد اما مترجم ايراني تيم ناسيونال كه وظيفه ترجمه صحبت هاي 'خوان مانوئل باتاگليا' را بر عهده داشت، سرمربي تيم پرسپوليس و زننده گل قرن در مقابل تيم ملي آمريكا در جام جهاني 1998 فرانسه را نشناخت و از استيلي پرسيد مسووليت شما چيست؟!

سرمربي تيم فوتبال ناسيونال پاراگوئه از 'حميد استيلي' خواست تا نشستي دوستانه با يكديگر برگزار و از تجربيات هم استفاده كنند.

'خوان مانوئل باتاگليا' سرمربي تيم ناسيونال پيش از مواجه شدن با استيلي، توپي را كه روي ميز نشست خبري قرار گرفته بود را برداشت و از 'حبيب الله ابوالحسن شيرازي' رييس هيات فوتبال استان تهران خواست، توپ را به عنوان يادگاري با خود به پاراگوئه ببرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




'خوان مانوئل باتاگليا' همچنين از مسوولان و حاضران در نشست خبري خواست تا روي توپي را كه به عنوان يادگاري برداشته است امضا كنند.

'حميد استيلي' سرمربي تيم پرسپوليس تهران كه روزهاي سختي را سپري مي كند، پيش از آغاز نشست خبري برخورد مناسبي با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشت و در نشست خبري نيز پاسخگوي تمامي پرسش هاي خبرنگاران بود.

تيم هاي فوتبال پرسپوليس تهران و ناسيونال پاراگوئه، ساعت 16 و 30 دقيقه فردا (پنجشنبه) در ديدار افتتاحيه جام 'ولايت' در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف يكديگر مي روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016