شنبه 14 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشكلات بانوان در ليگ برتر فوتبال اين بار در بوشهر، ایسنا

ليگ برتر فوتبال بانوان درحالي هفته‌هاي پاياني دور رفت را پشت سر مي‌گذارد كه به نظر مي‌رسد مشكلات مالي حواشي را براي برخي از تيم‌ها به وجود آورده به طوري كه سرپرست تيم دلواركشتي بوشهر با ابراز نگراني از اين موضوع معتقد است كه با اين روند در نيمه فصل دوم تيمش با مشكلات جدي‌تري روبرو خواهد شد.

به گزارش ايسنا، بازيكنان تيم دلواركشتي بوشهر در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال بانوان درشرايطي مقابل تيم سرخ پوشان گرگان قرار گرفتند كه يك شب را در ميني‌بوس پشت سر گذاشته بودند!

مريم قاسمي سرپرست تيم دلواركشتي بوشهر در اين‌باره به ايسنا گفت: تيم در روز يكشنبه به گرگان اعزام شد و صبح سه‌شنبه در گرگان حضور داشت، در حالي كه بازي مقابل سرخپوشان گرگان در روز پنجشنبه برگزار شد و بازيكنان ما دو روز فرصت استراحت داشتند. در نتيجه باخت تيم ما در مقابل گرگان ارتباطي با گذراندان شب در ميني‌بوس نداشته است.

وي با بيان اين كه مي‌توانستيم با اتوبوس از طريق ترمينال به گرگان برويم اما ميني بوس دربستي گرفتيم تا اعضاي تيم راحت‌تر باشند، افزود: متاسفانه هيچ گونه سفر پروازي در بين تيم‌هاي ليگ برتر فوتبال بانوان انجام نمي‌شود و نه تنها تيم ما بلكه همه تيم‌ها با اين مشكل روبرو هستند. مشكلات مالي باعث مي‌شود كه با اتوبوس به شهرهاي مختلف سفر كنيم.

قاسمي با بيان اين كه همين ميني بوسي كه براي سفر بازيكنان‌مان به گرگان گرفتيم، يك ميليون تومان هزينه داشته است درباره اينكه چرا بازيكنان شب را در ميني بوس گذراندند گفت: متاسفانه راننده ميني بوس حدود ساعت 12:15 شب بدون اعلام قبلي عنوان كرد كه نمي‌تواند به دليل خستگي ادامه مسير داشته باشد و بايد شب را در اصفهان بماند. زماني كه مربي تيم موضوع را به من اطلاع داد با توجه به اين كه ممكن بود سلامت بازيكنان به خطر بيفتد بنا شد كه تيم شب را در اصفهان بگذراند.

قاسمي ادامه داد: يكي از بازيكنان كه ساكن اصفهان بود، به ساير اعضاي تيم پيشنهاد كرد كه براي گذراندن شب به خانه آن‌ها بروند، اما اعضاي تيم نپذيرفته و شب را در ميني بوس مانده بودند.

سرپرست تيم دلواركشتي بوشهر با بيان اين كه چگونه مي‌توانستيم در آن وقت شب خوابگاهي را براي تيم بگيريم، افزود: البته من بازيكني را نديدم كه از اين موضوع ناراضي يا شكايتي داشته باشد. خوشبختانه اعضاي تيم ما بازيكنان قانع و خوبي هستند و بسيار حيف است كه نمي‌توانيم آن گونه كه بايد انتظارات آن‌ها را برآورده كنيم.

وي اضافه كرد: هيچ تيمي را در ليگ بانوان نمي‌توانيد پيدا كنيد كه با پرواز براي بازي به شهري اعزام شوند، البته در بازي كه با اروميه داشتيم، بليت هوايي به ما دادند تا اشنويه رفتيم، اما از اشنويه به تهران با اتوبوس برگشتيم كه براي بازگشت به ترمينال رفتيم و با اتوبوس‌ بازگشتيم.

وي با بيان اين كه بازيكنان حق دارند كه از چنين وضعيتي انتقاد كنند، افزود: من خودم بازيكن بودم. متاسفانه شرايطمان ايجاب مي‌كند كه اعضاي تيم‌مان را اين گونه بخواهيم به شهرهاي مختلف ببريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرپرست تيم دلواركشتي بوشهر خاطر نشان كرد: تيم‌هاي بانوان اسپانسر ندارند، به طوري كه تيم ما از نظر مالي فوق العاده‌ ضعيف است و حتي نتوانسته است قرارداد بازيكنانش را پرداخت كند.

وي ادامه داد: تاكنون تربيت بدني بوشهر حدود 9 ميليون تومان به تيم دلواركشتي كمك مالي كرده است. اين درحالي است كه متوسط قرارداد بازيكنان‌ ما حدود چهار ميليون تومان و حداكثر آن هم هفت ميليون تومان است و با نزديك شدن به پايان نيم فصل هنوز نتوانستيم طبق قرارداد بخشي از حقوق بازيكنان‌مان را پرداخت كنيم.

قاسمي ادامه داد: اعضاي تيم دلواركشتي بوشهر انگيزه بسيار زيادي دارند، اما بايد به اين نكته هم توجه كرد كه ورزشكاران بايد تغذيه، خواب و ... مناسبي داشته باشند تا بتوانند تنها به مسابقه فكر كنند اما نه تنها تيم ما بلكه بيشتر تيم‌هاي بانوان حمايت مالي نمي‌شوند. ما به همه ارگان‌ها سر زده‌ايم و آن‌ها هم قولي داده‌اند اما وقتي از اتاق مسئول مورد نظر بيرون مي‌آييم، همه صحبت‌ها به فراموشي سپرده مي‌شود.

سرپرست تيم دلوار كشتي بوشهر افزود: با توجه با اين وضعيت فكر مي كنم كه اگر نتوانيم اسپانسري را جذب كنيم در نيم فصل دوم با مشكلات مالي جدي روبرو مي‌شويم و اين موضوع راه را برايمان دشوار خواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016