دوشنبه 16 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی و پژمان نوری از همراهی تيم ملی برای ديدار با بحرين بازماندند، مهر

سرپرست تيم ملی فوتبال کشورمان ضمن تشريح برنامه‌های اين تيم گفت: علی کريمی و پژمان نوری به علت آسيب ديدگی نمی توانند تيم ملی را در ديدار مقابل بحرين و اندونزی همراهی کنند.

عباس ترابيان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: متاسفانه علی کريمی و پژمان نوری نتوانستند شرايط همراهی تيم ملی را در بازی‌های پيش رو پيدا کنند و در ديدار با بحرين و اندونزی غايب خواهند بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: کادر فنی تيم ملی از قبل تدابير لازم را انديشيده و با دعوت از محمد نوری جانشين علی کريمی را انتخاب کرده بود. امروز هم حسين بادامکی به جای پژمان نوری به اردوی تيم ملی دعوت شد تا کمبودی در ديدارهای پيش رو نداشته باشيم.

سرپرست تيم ملی فوتبال کشورمان با تشريح برنامه‌های اين تيم گفت: تيم ملی ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه تهران را به مقصد دبی ترک می کند و پس از نزديک به ۲ ساعت حضور در فرودگاه دبی اين شهر را به مقصد منامه ترک می کند. براساس برنامه ساعت ۱۶ به منامه می رسيم و نخستين تمرين تيم ملی ساعت ۱۹ به وقت محلی در ورزشگاه ملی شهر منانه برگزار می شود.

وی ادامه داد: ما پيش از ديدار با بحرين می توانيم يک جلسه در زمينی که اين بازی در آن برگزار می شود، تمرين کنيم که با درخواست "کارلوس کی‌روش" به جای پنجشنبه در روز چهارشنبه در اين محل تمرين تيم ملی برگزار می شود.

ترابيان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری ديدار مقابل بحرين بازيکنان، مربيان و کادر همراه تيم ملی بامداد روز شنبه از منامه به دبی می روند و سپس از فرودگاه اين شهر به جاکارتای اندونزی اعزام خواهند شد.

سرپرست تيم ملی فوتبال کشورمان از مخالفت فيفا با درخواست فدراسيون فوتبال اندونزی برای تغيير محل ديدار اين تيم مقابل ايران خبر داد و گفت: اين بازی براساس برنامه اعلام شده قبلی در جاکاتاری اندونزی برگزار می شود.

وی در خاتمه تصريح کرد: حسين کعبی و حسين بادامکی مشکلی بابت همراهی تيم ملی ندارند. ويزای حسين بادامکی از قبل صادر شده است، چرا که نام او در فهرست ابتدايی تيم ملی درج شده بود. برای حسين کعبی نيز در فرودگاه رواديد خواهيم گرفت.

تيم ملی فوتبال کشورمان خود را برای ديدار با بحرين در هفته چهارم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسيا آماده می کند که روز جمعه ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ (۲۰ آبان‌ماه ۱۳۹۰) در ورزشگاه ملی شهر منامه برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016