دوشنبه 16 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست محمد نصرتی از مردم ايران: به خاطر سابقه‌ام من را ببخشيد، خدا می‌داند که رفتارم آگاهانه نبود، ايسنا

محمد نصرتی از مردم ايران خواست به خاطر سابقه بی‌حاشيه‌اش در طول سال‌های فعاليت ورزشی خود، او را مورد لطف و بخشش قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد نصرتی مدافع تيم فوتبال پرسپوليس همزمان با عيد قربان، با ارسال نامه‌ای از مردم و جامعه فوتبال تقاضا کرد که او را مورد بخشش خود قرار دهند.

متن اين نامه که در اختيار سرويس ورزشی ايسنا قرار گرفته به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به نام خداوند بخشنده مهربان

با سلام و تبريک عيد سعيد قربان به مردم شريف ايران

از اينکه می‌بينم متعاقب يک دهه تلاش و فعاليت صادقانه در فوتبال کشور همراه ديگر اعضای جامعه فوتبالی بر اثر يک اتفاق، که هيچ گونه پيش‌زمينه و قصد قبلی در آن نبود و صرفا بر اثر حرکت غير ارادی صورت پذيرفته است موجبات کدورت و ناراحتی شما را فراهم نمو‌ده‌ام از همه شما پوزش خواسته و به اميد بزرگواری شما و به پاس سابقه بی‌حاشيه در اين سال‌های فعاليت ورزشی درخواست دارم اينجانب را مورد لطف و بخشش قرار دهيد تا بتوانم همانند گذشته در کنارتان برای تعالی و شکوفايی فوتبال کشورم کوشش مضاعف نموده و سعی نمايم همچون گذشته همان گونه باشم که از يک بازيکن ملی‌پوش انتظار می‌رود.

خدايی که بيناترين و شنواترين است می‌داند رفتاری که من مرتکب شدم آگاهانه و ارادی نبوده است. وضعيت ۵ ماه اخير تيم ما را ببينيد و فشارهای روانی حاکم بر ذهن‌مان را. در اين شرايط گل زدن و بردن برای ما فراتر از يک اتفاق معمولی است و موجب بی‌اختياری ذهنی و رفتاری شده و شوک روانی را پديد آورده است. اما اين هم موجب نمی‌شود تا شرمساری خويش را از مديران باشگاه، پيشکسوتان، طرفداران فرهيخته پرسپوليس و جامعه فوتبال به خاطر وقوع اين حرکت غير ارادی اعلام نکنم.

همچنين از اينکه ترويج دهندگان منکر صورت پذيرفته از اين اتفاق به عنوان حربه‌ای عليه فرهنگ کشورم يا فوتبال و بازيکنان آن سوء استفاده کردند، اظهار تاسف می‌نمايم و در نهايت در روز عيد سعيد قربان از محضر خداوند بزرگ، طلب استمداد می‌کنم.

با تشکر
محمد نصرتی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016