پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير توكليان: اگر خارجي‌هايمان مشكل داشتند چرا كارت كشتي برايشان صادر شد، ایسنا

سرمربي تيم كشتي آزاد شهداي ملاير گفت: اگر دو كشتي‌گير خارجي ما مشكل رضايتنامه داشته‌اند، چرا كميته ليگ براي آن‌ها كارت مسابقه صادر كرده است.

امير توكليان در گفت‌و‌گو با خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در رابطه با ممانعت كميته ليگ با حضور دو كشتي‌گير خارجي اين تيم در هفته اول ليگ برتر در گفت و گو‌ با خبرنگار كشتي ايسنا، اظهار كرد: روز قبل از مسابقه اين دو كشتي‌گير وزن كشي كرده بودند و حتي كارت مسابقه هم براي آن‌ها صادر شد، اما كميته ليگ اصلا چيزي به ما نگفته بود كه اينها مشكل دارند. نيم ساعت قبل از مسابقه از ما برگه ارنج تيم را خواستند كه در آن لحظه گفتند آن‌ها نمي‌توانند كشتي بگيرند. حتي ما فريدون قنبري را به عنوان ذخيره 96 كيلو داشتيم، اما اجازه ندادن ليست را عوض كنيم.

توكليان در پاسخ به اين مورد كه نمازيان گفته كارت كشتي براي خارجي‌ها به شرط آمدن رضايتنامه صادر شده بود، اظهار كرد: اصلا چنين چيزي نبوده است و در روز وزن كشي هيچ چيزي به ما نگفتند. ما پول فيلا را داده بوديم و حتي رضايتنامه اين دو كشتي‌گير روز دوشنبه به فدراسيون ايميل شده بود، اما فدراسيون تعطيل بوده و رضايتنامه را نديده بودند. حالا نمي دانم در اينجا كميته بين‌الملل مقصر است يا كميته ليگ.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پايان گفت: ما براي اين دو كشتي‌گير هزينه كرده بوديم و حتي اگر مسابقه مي‌دادند اين به نفع كشتي ايران بود كه با دو رقيب خارجي مسابقه دهند، اما نمي دانيم چرا كميته ليگ اين كار را كرد. ضمن اين كه سوال مان اين است كه چرا كميته ليگ براي حضور اين دو كشتي‌گير دو و نيم ميليون تومان از ما پول گرفته است. اگر نمي گذارند كه آن‌ها كشتي بگيرند پس اين پول را براي چه گرفته‌اند؟ البته مدير عامل باشگاه ما به دنبال اين موضوع است تا حق تيم ملاير را بگيرد، چرا كه از پنج كشتي برگزار شده ما سه كشتي را برده بوديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016