پنجشنبه 26 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يحيي گل محمدي: تيم‌هاي عربي ديگر برابر ايران حرفي براي گفتن ندارند، ایسنا

مدافع پيشين تيم ملي فوتبال گفت: تيم ملي در مرحله فعلي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني بازي‌هاي نسبتا خوبي را از خود نشان داد و توانست به مرحله بعد صعود كند، اما كار سخت ايران از مرحله بعد شروع مي‌شود.

يحيي گل محمدي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره عملكرد تيم ملي ايران در مرحله سوم رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل، اظهار كرد: صعود ايران از اين مرحله قابل پيش‌بيني بود. ايران در اين مرحله، بازي‌هاي نسبتا خوبي انجام داد و توانست به دور بعد صعود كند و كار مشكل تيم ملي از مرحله پاياني تازه آغاز مي‌شود. در مجموع اين نتيجه‌ را به مربيان و بازيكنان تيم ملي تبريك مي‌گويم.

وي همچنين درباره قرعه تيم ملي در مرحله پاياني مقدماتي جام جهاني نيز گفت: فكر مي‌كنم ديگر تيم‌هاي عربي برابر ما حرفي براي گفتن ندارند و ما توانسته‌ايم در چند سال اخير آن‌ها را شكست دهيم. ما فوتبال آن‌ها را بهتر مي‌شناسيم و در مرحله بعد اگر با تيم‌هاي عربي بيشتري هم گروه شويم براي ما بهتر است. ضمن اين كه مشكل بعد مسافت هم ديگر از بين مي‌رود.

گل محمدي در ادامه با اشاره به نتايج خوب تيم‌هايي مانند لبنان، ازبكستان، عراق و اردن خاطر نشان كرد: اين تيم‌ها مي‌توانند در مرحله بعدي شگفتي ساز شوند و حتي به صعود به جام جهاني هم اميدوار باشند. به هر حال كار براي همه تيم ما سخت است و هر تيمي كه در گروه ما باشد كار مشكلي در پيش خواهد داشت. همه تيم‌ها با تمام امكانات و انگيزه خود برابر ما مي‌ايستند، ولي اميدوارم تيم ملي ما بتواند بدون مشكل به جام جهاني راه پيدا كند ، چون شرايط اين كار كاملا فراهم است.

تيم ملي ايران در مرحله پاياني احتمالا با يكي از دو تيم ژاپن و استراليا همگروه خواهد شد. گل محمدي در اين رابطه گفت: اگر ما با ژاپن هم گروه شويم بهتر است، چون سبك بازي استراليا بهتر از ژاپن است و ضمن اين كه فاصله ايران تا استراليا هم بيشتر از فاصله‌ با ژاپن است. در مجموع ژاپن حريف آسان‌تري است.

مربي تيم فوتبال راه‌آهن درباره ديدار تيمش برابر سايپا در هفته سيزدهم ليگ برتر نيز تصريح كرد: سايپا تيم جوان و با انگيزه‌اي است، اما همه بازي‌ها به نوعي مشكل هستند. ما نياز حرفه‌اي به سه امتياز اين بازي داريم تا بتوانيم جايگاه خود را در جدول بهبود دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در ادامه درباره تعطيلات چند روزه ليگ برتر كه به دليل ديدارهاي تيم ملي برابر اندونزي و بحرين صورت گرفته بود، گفت: پس از بازي برابر مس كه بازي خوبي انجام داديم و حق‌مان هم پيروزي بود، روند خوبي را طي مي كرديم كه به تعطيلات برخورديم. در ايام تعطيلي هم برنامه‌هاي زيادي داشتيم كه به خوبي انجام شدند و دو بازي تداركاتي هم برگزار كرديم.

گل محمدي در پايان از مصدوميت ايمان رزاقي راد و غيبتش در ديدار برابر سايپا خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016