پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين تمرين تيم ملي فوتبال در بحرين هم برگزار شد، ایسنا

تيم ملي فوتبال ايران که به منظور برگزاري دو ديدار در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برابر بحرين و اندونزي، صبح روز چهارشنبه تهران را ترک کرد، عصر همان روز وارد بحرين شد و نخستين تمرين خود را نيز انجام داد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، تيم ملي فوتبال ايران در پرواز خود به سمت بحرين از تهران به دوبي رفت و پس از سه ساعت توقف در فرودگاه اين شهر، عازم منامه پايتخت بحرين شد. پرواز 50 دقيقه‌اي دوبي تا منامه نيز به خوبي انجام شد و كاروان ايران ساعت 17 به وقت محلي وارد فرودگاه منامه شد و پس از انجام تشريفات فرودگاهي به هتل ديپلمات راديسون منامه انتقال يافت.

بنا به گفته خسرو والي زاده، مدير رسانه‌اي تيم ملي، نخستين تمرين ملي‌پوشان از ساعت 20 چهارشنبه شب در ورزشگاه اصلي (ورزشگاه ملي بحرين) به مدت کمتر از يک ساعت و با حضور خبرنگاران انجام شد. کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران به دليل پرواز طولاني اعضاي تيم، تمرين سبکي را براي بازيکنان به منظور ريکاوري درنظر گرفت و پس از آن تيم به هتل بازگشت و بازيکنان پس از صرف شام به استراحت پرداختند.

تمرين بعدي تيم کشورمان ساعت 11:30 صبح روز پنجشنبه در پشت درهاي بسته برگزار شد. همچنين کارلوس کي‌روش ساعت 10:30 همين روز در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي حضور يافت. جلسه هماهنگي (منيجر ميتينگ) نيز ساعت 12 انجام شد.

*** در حاشيه سفر تيم ملي

شماري از بازيکنان تيم ملي عصر چهارشنبه هنگام حضور در فرودگاه دوبي بطور اتفاقي با "پاول ندود" بازيکن سابق تيم ملي جمهوري چک و باشگاه يوونتوس برخورد کرده و با او به خوش و بش پرداختند و عکس هايي نيز با او گرفتند.

کليه 23 بازيکن تيم کشورمان سالم و سرحال هستند و آسيب ديدگي ندارند.

شماري از خبرنگاران خارجي و چند خبرنگار داخلي در نخستين تمرين تيم ايران در ورزشگاه ملي بحرين حضور داشته و به تهيه خبر، گزارش، فيلم و عکس پرداختند. در پايان تمرين نيز خبرنگار شبکه الجزيره اسپورت با آندرانيک تيموريان مصاحبه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بحريني ها کليه اقدامات امنيتي لازم را براي تيم ملي ايران درنظر گرفته‌اند و هتل محل اقامت تيم نيز يکي از هتل هاي پنج ستاره و خوب شهر منامه است.

فدراسيون فوتبال براي اينکه هيچ مشکلي در بحرين براي تيم ملي وجود نداشته باشد، يک نفر آشپز را نيز به همراه تيم به بحرين اعزام کرده است.

ديدار برگشت تيم هاي ملي ايران و بحرين ساعت 18:30 روز جمعه 20 آبان به وقت محلي (19 به وقت ايران) در ورزشگاه ملي بحرين برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016