شنبه 5 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی:درنیم فصل دوم شش بازیكن جذب خواهیم كرد، ایرنا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برترباشگاههای كشور پنج یا شش بازیكن جدید جذب خواهیم كرد.

به گزارش ایرنا، 'حمید استیلی' شنبه شب در كنفرانس خبری قبل از مسابقه تیمش با تیم ذوب آهن اصفهان در جام حذفی باشگاههای كشور اظهارداشت: درصورت پیروزی در دیدار فردا به احتمال زیاد با استقلال مواجه خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اینكه دیدار با استقلال در جام حذفی پس از رقابت های نیم فصل برگزار خواهد شد ، لذا فرصت خوبی برای بازسازی تیم در اختیار داریم .

وی گفت: با بررسی نقاط ضعف و قوت خود ، با جذب پنج یا شش بازیكن می توانیم نقاط ضعف تیم خود را ترمیم كنیم .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از هاشمیان ، علی عسگر ، نوروزی به عنوان بازیكنان مصدوم و از نصرتی، شیث رضایی و میثاق معمارزاده به عنوان بازیكنان محروم تیمش نامبرد وافزود: برغم نبود این بازیكنان آمده ایم تا با پیروزی اصفهان را ترك كنیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود كنیم .

وی از ذوب آهن به عنوان یكی از تیم های قدرتمند فوتبال ایران نامبرد و تصریح كرد: تیم ذوب آهن سابقه قهرمانی در جام حذفی و راهیابی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را دارد اما ما نیز سابقه خوبی در رقابت های جام حذفی داریم و توان آن را داریم تا از سد ذوب آهن عبور كنیم .

استیلی تماشاگران را سرمایه های اصلی فوتبال كشور دانست اما در عین حال تصریح كرد: هركس باید در چارچوب وظایف خود عمل كند و اگر قرار است فوتبال ما پیشرفت كند ، تماشاگران نباید در امور فنی دخالت كنند.

وی به فرهنگ سازی از سوی رسانه ها تاكید كرد و اظهارداشت: از لحاظ فرهنگ سازی در فوتبال رسانه ها باید عملكرد بهتری داشته باشند و با نقد صحیح و درست رسالت خود را بخوبی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش كه برخوردهای نامناسبی با شما در پرسپولیس انجام شده است ، آیا شما بخاطر پول در این تیم مانده اید ؟ افزود: طی عمر ورزشی خود هیچگاه بخاطر پول بازی یا مربیگری نكردم زیرا اگر اینگونه باید از شاهین بوشهر كه طلب زیادی دارم شكایت می كردم اما هرگز چنین اقدامی را نكردم و حتی چك آنها را نیز برگشت نزدم .

وی افزود: مسئله مالی برای من مطرح نیست و من براساس اعتقادی كه دارم، كار می كنم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استیلی درعین حال انتخاب مربی را حق طبیعی باشگاهها دانست و تصریح كرد: یك مربی حرفه ای هستم لذا دست مدیران باشگاهها را برای انتخاب سرمربی باز گذاشته ام .

وی اختلاف بین دروازه بان های این تیم را رد كرد و افزود: ' معمار زاده ' به دلیل مسائل انضباطی از تركیب تیم كنارگذاشته شد و در اختیار باشگاه قرارگرفت لذا اختلافی با حقیقی دیگر دروازه بان پرسپولیس ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016