یکشنبه 6 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام حذفی فوتبال: پرسپوليس با حذف ذوب آهن به يک چهارم نهايی رسيد، مهر

مرحله يک هشتم نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با برتری پرسپوليس مقابل ذوب آهن و راهيابی مدافع عنوان قهرمانی اين رقابت‌ها به جمع هشت تيم برتر مسابقات پيگيری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله يک هشتم نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۳۰ امروز يکشنبه با برگزاری دو بازی پيگيری شد که در پايان اين ديدارها نتايج زير رقم خورد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* ماشين سازی تبريز يک - داماش گيلان يک (اين بازی به وقت‌های اضافه کشيده شد)
گل: محسن دلير (۲۳) برای ماشين سازی و محمدرضا مهدوی (۸۹) برای داماش گيلان

* ذوب آهن اصفهان ۲ - پرسپوليس ۳
گل‌ها: فرشيد طالبی (۷) و سيدمحمد حسينی (۵۶) برای ذوب آهن و مازيار زارع (۱۷ - پنالتی و ۷۸) و اميرحسين فشنگچی (۶۰) برای پرسپوليس

پرسپوليس در بازی مقابل ذوب آهن که در حضور سه هزار و پانصد تماشاگر ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، نمايشی نه چندان قدرتمند داشت اما توانست ميزبان خود را با نتيجه ۳ بر ۲ از پيش رو بردارد و همچنان در مسابقات جام حذفی باقی بماند.

دروازه مدافع عنوان قهرمانی خيلی زود در دقيقه ۷ توسط فرشيد طالبی باز شد اما با گل دقيقه ۱۷ مازيار زارع که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسيد بازی به تساوی کشيده شد، نتيجه‌ای که تا پايان نيمه اول نيز پابرجا ماند.

در نيمه دوم بازهم اين تيم ذوب آهن بود که به مانند دقايق پايانی نيمه اول يک سر و گردن از پرسپوليس بالاتر بود و در دقيقه ۵۶ توسط سيدمحمد حسينی به گل دوم رسيد. اين گل که با ضربه سر به ثمر رسيد تا پنج دقيقه دوام داشت و سرخپوشان در دقيقه ۶۰ با زرنگی بادامکی و فرصت طلبی اميرحسين فشنگچی به گل دوم رسيدند.

پرسپوليس از دقيقه ۷۰ به بعد ابتکار عمل را در دست گرفت و با گل دقيقه ۷۸ مازيار زارع که با شوتی سرکش به ثمر رسيد کار ميزبان را يکسره کرد تا همچنان در جام حذفی باقی بماند. پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف برنده بازی استقلال - سايپامهر کرج می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016