پنجشنبه 10 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروین: پرسپولیس دوباره متولد شده، فارس

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کرد در دو دیدار آینده با تراکتورسازی و استقلال به ورزشگاه بیایند.

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه امروز با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: پس از اتفاقات بازی با ذوب‌آهن تصمیم گرفتیم بین بازیکنان پرسپولیس بیاییم و بابت بازی با ذوب‌آهن و آن نتیجه خوب از آنها تشکر کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از همین رو امروز با سردار رویانیان و آقای فروزنده معاون محترم رئیس جمهور و رئیس هیئت مدیره باشگاه در تمرین حضور پیدا و از تک تک بازیکنان و کادر فنی که به خاطر پرسپولیس آن طور جنگیدند تقدیر و تشکر کردیم. انشاءالله بچه‌ها همین روند را پیش بگیرند و دیگر متوقف نشوند.

وی ادامه داد: برای تیم شرایط خاصی پیش آمده است. می‌بینید چند مصدوم روی دست این بنده خدا استیلی مانده است ولی حمید خوب زحمت می‌کشد و باور کنید خیلی دوست دارم در این دو بازی پیش رو به موفقیت برسم.

پروین خاطرنشان کرد: من از هواداران می‌خواهم روز جمعه در ورزشگاه آزادی ما را تنها نگذارند. تراکتورسازی تیم پرطرفداری است اما در تهران بازی می‌کنیم و باید بچه‌های ما احساس آرامش کنند. دوست دارم هواداران دو آتشه پرسپولیس 90 دقیقه تیم را تشویق کنند تا انشاءالله دل بچه‌ها قرص شود و به نتیجه دلخواه برسند. بعد از برد مقابل ذوب آهن و با توجه به شرایط کنونی پرسپولیس دوباره متولد شده و بار دیگر جان گرفته است و با کمک هواداران باید این روند را ادامه دهیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016