دوشنبه 14 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرای درگيری‌های تالش از سوی کميته انضباطی اعلام شد، ضارب داور يک سال از حضور در فوتبال محروم شد، مهر

کميته انضباطی فدراسيون فوتبال آرای خود در خصوص متخلفان ديدار تيم‌های چوکای تالش و شهرداری دزفول از سری مسابقات ليگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کميته انضباطی فدراسيون فوتبال رای خود را در خصوص متخلفان ديدار تيم‌های چوکای تالش و شهرداری دزفول که باعث بر هم زدن نظم و امنيت بازی شده و داور را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اعلام کرد. بر اساس اين رای و با توجه به تخلفاتی که عوامل تيم و تماشاگران چوکا، مسئولان اين باشگاه و عوامل اجرايی هيئت فوتبال شهرستان تالش و استان گيلان در ايجاد امنيت بازی داشتند:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




۱- تيم چوکا به پرداخت ۳۰ ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شد.

۲- تيم چوکا ملزم به برگزاری باقی مسابقات فصل جاری که در آن ميزبان است در يکی ديگر از شهرهای استان گيلان شد.

۳- تيم فوتبال چوکای تالش به دليل تخلفات صورت گرفته در ديدار با شهرداری دزفول محکوم به کسر سه امتياز شد.

۴- حسين ملکی، بازيکن شماره ۹ تيم چوکای تالش به دليل اعتراض به داور، حرکات زننده و رفتار غيرورزشی، گرفتن کارت زرد از داور و انداختن آن بر زمين و همچنين ضرب و شتم داور هنگام زمين افتادن وی به يک سال محروميت از همراهی تيم چوکا و ۱۰ ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شد.

۵- رضا اعتمادی، بازيکن شماره ۳۰ چوکا به دليل فحاشی و تهديد داور هنگام خروج از زمين به ۶ جلسه محروميت از همراهی تيم چوکا و همچنين ۱۰ ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شد.

۶- خدادادی، متصدی تدارکات تيم چوکا نيز به دليل حمله ور شدن به داور و ضرب و شتم وی به ۲ سال محروميت از هرگونه فعاليت مرتبط با فوتبال و ۱۰ ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شد.

۷- آرمان ميکائيلی، بازيکن ذخيره تيم چوکا به دليل اقدام به ضرب و شتم داور و همچنين يورش به سمت وی به ۶ ماه محروميت از حضور در ميادين رسمی محکوم شده و پنج ميليون ريال نيز جريمه نقدی شد.

۸- حسين رفاهی و وحيد شرقی، بازيکنان تيم چوکا نيز هرکدام به دليل رفتار زشت و غير ورزشی که انجام داده‌اند به سه ماه محروميت از همراهی تيم مربوطه و پنج ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شدند.

۹- مرتضی فلاح نژاد، بازيکن تيم چوکا به دليل مشارکت در درگيری با داور سه جلسه از همراهی تيم محروم بوده و سه ميليون ريال نيز جريمه نقدی شد.

۱۰- نويد خانی پور، سرپرست تيم چوکا نيز به دليل حضور در درگيری با داور سه جلسه از همراهی تيم چوکا محروم و ۱۰ ميليون ريال نيز جريمه نقدی شد.

۱۱- اميد قراری، بازيکن تيم چوکا نيز به ديل اظهارات داور بازی از اتهاماتی که به وی زده شده تبرئه می شود.

۱۲- آقايان خودکاری و آرمين شادروح که از کارکنان باشگاه چوکا بوده و جزو ضاربين داور هستند، ۲ سال از حضور در محل برگزاری مسابقات فوتبال و هرگونه فعاليت مرتبط با فوتبال محروم شدند که ضمانت اجرايی اين بند بر عهده هيئت فوتبال استان گيلان و شهرستان تالش است.

۱۳- هيئت فوتبال شهرستان تالش نيز به دليل اهمال، سهل انگاری و ناکارآمدی عوامل اجرايی آن در برگزاری اين مسابقه از فاکتورهای موثر بروز چنين حوادثی در اين بازی هستند، بنابراين مسئولان اجرايی اين هيئت در برگزاری اين بازی مستحق توبيخ بوده و به همين دليل طبق بند ۶ ماده ۲۵ آيين نامه انضباطی گزارشی در خصوص آنها به رئيس فدراسيون فوتبال و همچنين رئيس هيئت فوتبال گيلان ارائه می شود تا طبق مقررات به تخلفات آنها رسيدگی شده و در خصوص ايشان تصميم گيری شود.

۱۴- دانيال امامی، بازيکنان شماره ۱۸ تيم چوکا نيز به دليل ايجاد آرامش و جلوگيری از توسعه تشنج و همچنين تلاش برای حفاظت از داور از سوی کميته انضباطی فدراسيون فوتبال مورد تقدير قرار گرفته و ۱۰ ميليون ريال نيز پاداش برای وی در نظر گرفته شده است.

۱۵- بهمن محمدياری، مديرعامل باشگاه چوکای تالش نيز به تذکر کتبی و درج آن در پرونده محکوم شده است.

۱۶- کميته انضباطی فدراسيون فوتبال تشخيص داده عليزاده، نماينده فدراسيون فوتبال در شناسايی فردی که در بين دقايق ۶۷ و ۷۰ در جريان مسابقه وارد زمين شده بود، اهمال و سستی کرده است به همين خاطر به کميته برگزاری مسابقات توصيه کرده است که با توجه به توانمندی افراد آنها را برای نظارت بر بازی‌ها انتخاب کنند.

۱۷- به دليل موارد مبهمی که همچنان وجود دارد پرونده برای تحقيقات بيشتر از سوی کميته انضباطی مفتوح است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016