یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گردهمايی اعتراض‌آميز ۲۵۰ داور تهرانی، با عوامل حادثه تالش برخورد کنيد! مهر

رئيس کميته داوران هيئت فوتبال استان تهران از گردهمايی بزرگ داوران اين استان برای طرح درخواست‌شان جهت برخورد با عوامل ضرب و شتم داور در ديدار چوکای تالش - شهرداری دزفول در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عليرضا رجبلو، رئيس کميته داوران هيئت فوتبال استان تهران با بيان اين مطلب به خبرنگار مهر گفت: داوران تهرانی روزهای دوشنبه هر هفته جلساتی دارند که در آن به طرح موضوعات مختلف می پردازند. از آنجائيکه دو هفته قبل حادثه‌ای تلخ در شهر تالش رخ داده و در بازی چوکای تالش - شهرداری دزفول داور مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، بنا داريم در جلسه هفته جاری به اين موضوع بپردازيم.

وی با ابراز تاسف از اينکه چرا تا به امروز با عوامل اين حادثه برخوردی صورت نگرفته است، افزود: قرار است در نشست عصر روز دوشنبه طوماری به امضای بيش از ۲۵۰ داور تهرانی برسد که طی آن از ۳۰ نماينده مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ورزش و فدراسيون فوتبال و ... درخواست شود با عوامل حادثه ياد شده بشدت برخورد شود.

رئيس کميته داوران هيئت فوتبال استان تهران خاطر نشان کرد: حرکت زشتی که از سوی مسئولان باشگاه چوکای تالش سرزده است بايد مورد بررسی قرار گيرد و با عوامل آن با هر جايگاهی که هستند، بشدت برخورد شود.

رجبلو خاطر نشان کرد: در فوتبال خيلی از تيم‌ها از اشتباهات داوری متضرر شده‌اند، آيا بايد همه آنها برای رسيدن به حق خود با داور اينطور برخورد می کردند؟!

وی با اشاره به اينکه کميته انضباطی برای صدور رای در خصوص حوادث ديدار چوکای تالش - شهرداری دزفول تحت فشار است، افزود: من در استان تهران ۳۰ پزشک و ۱۸ وکيل را به جرگه داوران اضافه کرده بودم اما آنها به خاطر برخوردهای بدی که با داوران می شود از ادامه فعاليت در اين عرصه خودداری کردند.

رئيس کميته داوران هيئت فوتبال استان تهران خاطر نشان کرد: ما در تهران بيش از ۸۰۰ داور و کمک داور داريم که فردا به علت کمبود جا تنها می توانيم پذيرای بيش از ۲۵۰ نفر از آنها در سالن آمفی تئاتر ورزشگاه شيرودی باشيم. در اين نشست خيلی محترمانه مراتب اعتراض خود را به تاخير در صدور رای برای متخلفان حادثه تالش نشان می دهيم و از مسئولان امر می خواهيم با آنها برخورد کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016