دوشنبه 14 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقدير فدراسيون جهانی واليبال از تيم ايران، واليبال ايران می‌خواهد جزء بهترين‌ها باشد، آينده درخشان غفور و فياضی، مهر

سايت فدراسيون جهانی واليبال (FIVB) پس از پايان يافتن رقابت های جام جهانی و انتخابی المپيک از عملکرد تيم ايران حاضر در اين مسابقات تقدير کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم ايران در دوازدهمين دوره رقابت های جام جهانی واليبال با کسب عنوان نهمی به کار خود پايان داد. روسيه، لهستان و برزيل ضمن کسب جايگاه های اول تا سوم اين رقابت ها، به بازی های المپيک ۲۰۱۲ لندن راه پيدا کردند.

ايران در اين رقابت ها با پنج پيروزی مقابل تيم های ژاپن، صربستان، لهستان، آرژانتين و مصر و ۶ شکست مقابل کوبا، آمريکا، چين، برزيل، روسيه و ايتاليا به کار خود پايان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سايت فدراسيون جهانی واليبال در مطلبی که بر روی خروجی خود قرار داده به تقدير از عملکرد تيم "خوليو ولاسکو" پرداخته است. در اين مطلب آمده است: رقابت های جام جهانی ۲۰۱۱ واليبال اگرچه به پايان رسيده اما سفر ايرانی ها برای تبديل شدن به يکی از بهترين تيم های جهان تازه آغاز شده است. آنها شايد با کسب جايگاه نهمی به کار خود در اين مسابقات پايان داده باشند اما تجربه بسياری زيادی از اين رقابت ها به دست آورده اند که اين موضوع به نفع جوانانی از جمله امير غفور و پوريا فياضی تمام خواهد شد.

در ادامه اين مطلب آمده است: ايرانی ها می توانند به اهداف خود دست پيدا کنند. از زمانی که مسئولان فدراسيون واليبال ايران خوليو ولاسکو را به عنوان سرمربی تيمشان انتخاب کرده اند، موفق شده اند طعم قهرمانی آسيا را بچشند و به رقابت های جام جهانی صعود کنند. متاسفانه آنها در مراحل پايانی رقابت های جام جهانی عملکرد خوبی نداشتند با اين حال هنوز اين بخت را دارند که در رقابت های مقدماتی المپيک که در ماه ژوئن برگزار می شود، مجوز حضور در اين بازی ها را کسب کنند.

هدف ولاسکو اين است که تيم خود را به يکی از بهترين تيم های جهان تبديل کند و آنها در اين رقابت ها با شکست تيم های بزرگی چون صربستان، لهستان و آرژانتين نشان دادند که از چه توان بالايی برخورداند. ولاسکو تيم مرموز ايران را به يک قدرت بزرگ آسيايی با آينده ای بزرگ تبديل کرده است.

ايرانی بر اين باورند که الان زمان آن فرا رسيده که رو به جلو حرکت کنند اما بايد اشتباهات و ضعف هايی که در رقابت های جام جهانی انجام دادند را در ذهن داشته باشند. آنها دريافتند که اين رقابت ها می تواند نخستين گام برای تبديل شدن به تيمی خوب باشد چراکه فرصت بازی کردن با تيم های بزرگ مهياست. ايرانی ها همچنين دريافتند که تک رقابت ها نمی تواند آنها را به هدفشان برساند بلکه آنها بايد برای ديدارهای بيشتر با بهترين تيم های جهان تلاش کنند.

پوريا فياضی در رقابت های قهرمانی جهان ثابت کرد که سطح واليبالش رشد کرده و زمانی که استعداد و ژرفای بازی وی در تيم به کار گرفته شود، اين بازيکن می تواند مطمئن شود که بسياری از بازيکنان جوان و خوب ايرانی می توانند بدون ترديد آينده روشنی را برای تيم ايران رقم بزنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016