شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صعود استقلال با پیروزی شیرین برابر سرخ‌ها، جباری مزد اعتمادها را داد!

دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی پرگل شاگردان پرویز مظلومی به پایان رسید که مجتبی جباری که با رای باشگاه به این بازی رسیده بود مرد اول میدان بود و پاسخ اعتمادها را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز جمعه از ساعت 16:15 به قضاوت هدایت ممبینی و در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان 120 دقیقه مبارزه دو تیم این شاگردان مظلومی بودند که به پیروزی 3 بر صفر دست یافتند.

استقلال در نیمه نخست، بازی قابل قبول تری نسبت به حریف سرخپوش ارائه کرد و دو بار می توانست توسط فرهاد مجیدی به گل برسد اما توپ این بازیکن به خارج رفت. هدایت ممبینی در این نیمه به امیرحسین فشنگچی کارت زرد نشان داد. استقلالی‌ها در این نیمه اعتقاد داشتند که داور خطای پنالتی مجتبی شیری بر روی مجیدی را نگرفته است. مهم ترین صحنه این نیمه ضربه آرش برهانی بود که به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

نیمه دوم این دیدار با توازن طرفین آغاز شد و با ادامه روند بازی این سرخپوشان بودند که نبض بازی را به دست گرفتند. مهم ترین خطر پرسپولیس ها ضربه ای بود که توسط کاپیتان علی کریمی از دست رفت. این بازیکن پس از دریبل میثم حسینی، توپ را به بالای دروازه سیدمهدی رحمتی زد. اسماعیل شریفات هم که در اواسط نیمه دوم به جای میلاد میداوودی وارد زمین شده بود، دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت.

ممبینی در این نیمه هم به کیانوش رستمی و حنیف عمران زاده از استقلال و حسین بادامکی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

در وقت اول اضافه استقلال در چند دقیقه نتیجه را تغییر داد و در حالی که در طول 90 دقیقه عملکرد خوبی نداشت روی خلاقیت مجتبی جباری به دو گل رسید. ابتدا روی پاس مهدی امیرآبادی در دقیقه 95 در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه حقیقی را به راحتی باز کرد.

در ادامه این بازی ممدوتال مدافع پرسپولیس داخل محوطه جریمه روی فرهاد مجیدی مرتکب خطا شد که هدایت ممبینی نقطه پنالتی را نشان داد و در دقیقه 98 مجتبی جباری از روی نقطه پنالتی دومین گل را وارد دروازه حریف کرد.

در وقت اضافه دوم بازهم این استقلال بود که عملکرد بهتری داشت و موفق شد این بار توسط اسماعیل شریفات به گل سوم دست پیدا کند. در دقیقه 107 شریفات از تله آفساید مدافعان پرسپولیس گریخت و با گذشتن از علیرضا حقیقی برای سومین بار دروازه حریف را باز کرد. مجیدی در این صحنه بازوبند کاپیتانی را بر بازوی شریفات بست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دقیقه 110؛استقلال 2 - پرسپولیس صفر - جباری پاسخ اعتمادها را داد!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که به وقت های اضافه کشیده شده بود در چند دقیقه به سود استقلالی ها چرخید و مجتبی جباری توانست با دو گلی که وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد، مرد اول این دیدار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامیده بود، مجتبی جباری در دقیقه 95 و 98 دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا آبی ها در آستانه پیروزی برابر رقیب سنتی و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشند.

در شروع وقت اضافه اول پاس مهدی امیرآبادی به مجتبی جباری این بازیکن تاثیرگذار را در موقعیت تک به تک قرار داد و جباری نخستین گل بازی را به ثمر رساند. سه دقیقه بعد خطای ممدوتال روی فرهاد مجیدی از سوی هدایت ممبینی پنالتی گرفته شد تا مجتبی جباری پشت توپ قرار بگیرد و گل دوم را وارد دروازه کند. نیمه اول وقت های اضافه با پیروزی 2 بر صفر استقلال به پایان رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016