شنبه 28 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صبا یک - استقلال یک؛ صدر جدول تغییر نکرد، مهر

سیزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های صبای قم و استقلال تهران پیگیری شد تا تغییری در رده بندی تیم‌ها در صدر جدول رده بندی این رقابت‌ها به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار روز دوم از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 14:15 امروز شنبه تیم‌های صبای قم و استقلال به مصاف هم رفتند. استقلال که در این بازی با ترکیبی متفاوت به مصاف میزبان قمی خود رفته بود در پایان به نتیجه تساوی یک بریک رضایت داد تا همچنان با 27 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی باقی بماند.

صبای قم بازی را خیلی توفانی آغاز کرد و در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه توسط رضا عنایتی به گل رسید. مهاجم باتجربه صبای قم از اشتباه حنیف عمران‌زاده در دفع توپ نهایت بهره را برد و در مصافی تک به تک با سیدمهدی رحمتی موفق به گشودن دروازه آبی پوشان شد.

استقلال که پس از به ثمر رسیدن گل صبای قم غافلگیر شده بود، برای جبران گل خورده تلاش آنچنانی نمی کرد اما در دقیقه 18 توسط آرش برهانی به گل تساوی رسید. این بار فرهاد مجیدی در نقش سازنده گل ظاهر شد و پاسی را برای آرش برهانی فرستاد که او با بهره گیری از اشتباه مدافع صبای قم گل تساوی را به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پس از گل تساوی برهانی تغییری در روند بازی به وجود نیامد و صبای قم همچنان بهتر از استقلال بازی می کرد و با میل تهاجمی بیشتر به دنبال کسب یک پیروزی خانگی بود. با این حال در نیمه اول تغییری در نتیجه بازی به وجود نیامد و دو تیم با تساوی یک بریک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم آهنگ بازی تغییر پیدا نکرد و صبای قم همچنان به دنبال زدن گل برتری بود اما مهاجمان این تیم در مقابل سد محکم سیدمهدی رحمتی راه به جایی نبردند تا اینکه در دقیقه 77 میلاد نوری، هافبک تیم صبای قم با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

این انتظار وجود داشت که با اخراج میلاد نوری و 10 نفره شدن صبای قم استقلال دست از احتیاط بردارد اما آبی پوشان کسب یک امتیاز را به شکست ترجیح دادند و به جای حمله به دروازه صبا مانع از گلزنی این تیم شدند و در پایان با نتیجه تساوی یک بریک زمین را ترک کردند. استقلال تاکنون در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم صبای این شهر را شکست نداده است.

قضاوت دیدار صبای قم - استقلال برعهده محسن ترکی بود. این داور علاوه بر اخراج میلاد نوری در دقیقه 77 به محسن بیات از تیم صبای قم و حنیف عمران زاده و مهدی امیرآبادی از استقلال کارت زرد نشان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016