شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی از سرمربیگری پرسپولیس کناره‌گیری کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از شکست برابر استقلال مورد توهین هواداران این تیم قرار گرفته بود لحظاتی پس از پایان این دیدار از سرمربیگری سرخپوشان کناره گیری و به صورت شفاهی استعفایش را از ادامه کار با این تیم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال که با توهین و شعار شدید هواداران همراه شد، به طور شفاهی از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کرد. این در حالی است که هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس به کناره گیری وی واکنشی نشان نداده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استیلی به نشست خبری نیامد/ همه می گویند پیروانی سرمربی می‌شود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از سمت خود کناره گیری کرده بود در نشست خبری پس از دیدار این تیم با استقلال حضور پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی پس از شکست 3 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در هفتاد و سومین شهرآورد تهران از سمت خود کناره گیری کرد. او که در فصل جاری 6 بار با تیم پرسپولیس متحمل شکست شد، به نشست خبری این دیدار نیامد تا با حرف‌هایی ناگفته پرسپولیس را ترک کند.

در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی شایعه شده بود که افشین پیروانی شانس اول سرمربیگری تیم پرسپولیس است، این در حالیست که از حمید درخشان نیز به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم یاد می شود.

اینها تنها حواشی پایان دیدار استقلال - پرسپولیس نبود. پرویز مظلومی که از عملکرد برنامه 90 گلایه داشت با خبرنگار این برنامه حاضر به گفتگو نشد. او اعتقاد داشت پنجشنبه شب و در آستانه دربی 73 برنامه 90 با پررنگ کردن حواشی استقلال سعی در بزرگنمایی مشکلات این تیم داشته است، نمی خواست با این برنامه صحبت کند اما در نهایت از خواسته خود کوتاه آمد و با نودیها صحبت کرد.

حنیف عمران زاده: شکست پرسپولیس برای ما لوث شده - می‌خواهیم بازی بعدی مساوی شود!

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پیروزی های پی در پی مقابل پرسپولیس دیگر لوث شده است گفت: می خواهیم دربی بعدی را با مساوی به پایان برسانیم تا این تیم انگیزه مضاعفی مقابل ما پیدا کند!

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران زاده پس از پیروزی 3 بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و همانند دربی های گذشته توانستیم این تیم را باز هم شکست دهیم.

عمران زاده پیروزی های پی در پی مقابل پرسپولیس را تکراری خواند و افزود: برد مقابل پرسپولیس دیگر برای ما لوث شده است و می خواهیم در دیدار آینده مقابل این تیم بازی را با مساوی به پایان برسانیم تا این تیم بتواند برای مقابله با ما انگیزه مضاعف پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: بازی خوب ما توانست پرسپولیس را به زانو دربیاورد و قرمز ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

مدافع استقلال در پایان از تمامی هواداران استقلال تشکر کرد و از اینکه آنان از صبح زود در ورزشگاه حضور داشتند و در طول 120 دقیقه با تمام وجود تیم خود را تشویق کردند ابراز رضایت کرد.

علیرضا حقیقی: من مقصرم نه استیلی و سایر بازیکنان - استعفای استیلی کار درستی نیست

دروازه تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از شکست این تیم در دربی 73 گفت: ‌اگر دنبال مقصر هستید من روی هر سه گل استقلال مقصر بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حقیقی پس از پایان شهرآورد 73 ضمن بیان مطلب فوق افزود: اگر شما دنبال مقصر هستید من روی هر سه گل مقصر بودم و از این موضوع فرار نمی‌کنم، زیرا توپ وارد دروازه من شده است. نه استیلی و نه سایر بازیکنان روی این سه گل مقصر نیستند.

وی ادامه داد: البته اگر دنبال ایراد و مشکلات و دلایل گل خوردن می‌گردید این یک بحث کارشناسی است و آنهایی که از بیرون بازی را تماشا کردند باید بگویند چه کسی مقصر گل‌ها بوده است.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر منظورتان گل دوم است، من توپ را درست دفع نکردم اما آن توپ داشت به اوت می‌رفت و مامادو تال روی مجیدی خطا کرد. جباری هم پنالتی که 50 - 50 است را به بهترین شکل درون دروازه قرار داد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در این دیدار مستحق باخت نبود ولی متاسفانه این دیدار را هم مغلوب شد، در مورد استعفای استیلی گفت: من چیزی نشنیدم ولی شرایط پرسپولیس طوری است که اگر مربی داخلی و خارجی بیاورند نمی‌تواند به تیم کمک کند.

حقیقی افزود: ما قبلا این شرایط را تجربه کردیم و از اول فصل مربی ما تحت فشار بود. این کار درستی نبود زیرا استیلی تمام سعی و تلاشش را برای موفقیت انجام نداده است ولی ما خیلی بدشانسیم.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین تاکید کرد: رئال مادرید در سطح اول فوتبال دنیا در چهار، پنج بازی گذشته با نتایجی سنگین مغلوب بارسلونا شده است. ما هم این بازی را باختیم ولی می‌توان در آینده همه چیز را جبران کرد.

هفتادوسومین دربی شهر تهران که دیداری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود با برتری 3 بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید تا این تیم در مرحله نیمه نهایی مسابقات به مصاف برنده دیدار شهرداری یاسوج - فولاد خوزستان برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016