شنبه 26 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس ۸ و استقلال ۹ میلیون جریمه شدند، فارس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از سری رقابت‌های جام حذفی، تماشاگران تیم پرسپولیس اقدام به پرتاب سنگ و سر دادن شعارهای غیر اخلاقی نسبت به بازیکنان حریف کردند. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم استقلال تهران مبنی بر فحاشی و اهانت به تیم حریف، باشگاه استقلال به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه ورود بازیکنان ذخیره و عوامل اجرایی تیم استقلال به داخل زمین در صحنه شادی پس از گل از تخلفات ماده 25 آئین نامه انضباطی بوده و باشگاه استقلال به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از سوی کمیته انضباطی به آندرانیک تیموریان و فرهاد مجیدی بازیکنان تیم استقلال به دلیل تحریک تماشاگران تذکر داده شد و یادآور می‌شود که در صورت تکرار این رویه در مسابقات بعدی، تنبیه‌های انضباطی نسبت به رفتار این دو بازیکن در نظر گرفته می‌شود.

همچنین علی کریمی به دلیل مصاحبه با رسانه‌ها روز یکشنبه27/9/90 به کمیته انضباطی احضار می‌شود تا در خصوص موارد مطرح شده توضیحاتی را ارائه کند.

کمیته انضباطی از پرویز مظلومی-سرمربی تیم استقلال به دلیل تلاشش برای ایجاد آرامش تماشاگران و غلامرضا رضایی داشتن اخلاق ورزشی و منش پهلوانی در طول این دیدار، تقدیر و تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016