شنبه 26 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال قهرمان نيم‌فصل ليگ برتر شد: شاگردان مظلومي با غلبه بر نفت ۳۶ امتيازي شدند، ایسنا

تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل تيم نفت تهران با 36 امتياز قهرمان نيم‌فصل نخست رقابت‌هاي ليگ برتر شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه برگزاري هفته هفدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر عصر امروز (شنبه) تيم استقلال به مصاف تيم نفت تهران رفت كه در پايان موفق شد با نتيجه دو بر صفر به پيروزي برسد تا با 36 امتياز به قهرماني نيم‌فصل نخست اين رقابت‌ها برسد.

‌گل‌هاي تيم استقلال را آندرانيك تيموريان در دقيقه 32 و حنيف عمران‌زاده در دقيقه 86 وارد دروازه حريف كردند. اين مسابقه از ساعت 16:15 دقيقه با قضاوت محسن قهرماني در ورزشگاه آزادي برگزار شد.

* گزارش دقايق حساس نيمه نخست بازي:

در شرايطي كه در نيمه نخست دو تيم بازي نه چندان هجومي را به نمايش گذاشتند، اين تيم استقلال بود كه توانست از موقعيت خودش استفاده كند و در دقيقه 32 علي حمودي از سمت چپ دروازه نفت تهران توپي را به روي دروازه سانتر كرد كه در شلوغي محوطه جريمه فرهاد مجيدي ضربه‌اي را به توپ زد و سوشا مكاني اين توپ را دفع كرد كه در نهايت آندرانيك تيموريان توانست با ضربه سر توپ را وارد دروازه كند تا استقلال يك بر صفر از حريف خود در نيمه اول پيش بيفتد.

تيم نفت تهران هم سعي كرد كه موقعيت‌هايي را براي خودش به وجود بياورد تا در اين نيمه بتواند نتيجه را به تساوي بكشاند و دو موقعيت به دست آورد كه در هر دو موقعيت، بازيكنان نفت تلاش كردند با ضربه برگردان دروازه رحمتي را باز كنند اما موفق نشدند.

* گزارش دقايق حساس نيمه دوم بازي:

- دقيقه 47 استقلال مي‌توانست به گل دوم برسد اما پاس عرضي هافبك آبي‌پوشان را مدافع نفت از داخل محوطه جريمه دور كرد.

- دقيقه 49 و به دنبال خطاي بازيكن نفت بر روي مهاجم استقلال در حالي كه استقلالي‌ها قصد داشتند بازي را سريع آغاز كنند، سوت داور مانع آن‌ها شد كه تماشاگران به شدت نسبت به اين تصميم داور واكنش نشان دادند.

- دقيقه 50 تيم نفت صاحب يك ضربه ايستگاهي از گوشه محوطه جريمه استقلال شد اما اين ضربه سودي براي اين تيم نداشت.

- يك دقيقه بعد آندرانيك تيموريان بار ديگر در همان محل خطايي را مرتكب شد كه اين بار ضربه نفتي‌ها دروازه استقلال را با خطر بيشتري روبه‌رو كرد و با اختلاف بسيار كمي به بيرون رفت.

- دقيقه 54 فرهاد مجيدي روي پاس عمقي هم‌تيمي‌اش صاحب موقعيت گل شد، اما سوشا مكاني با خروج 30 متري‌اش از دروازه، مانع گلزني او شد.

- دقيقه 61 سانتر تيموريان از سمت چپ دروازه نفت با ضربه برهاني همراه شد كهبا اختلاف كمي به بيرون رفت.

- دقيقه 63 آرش برهاني از ميانه زمين اقدام به بازي‌سازي كرد و در پايان توپ را به اسماعيل شريفات رساند اما ضربه اين بازيكن نيز توسط مكاني مهار شد.

- دقيقه 66 بازيكنان استقلال حركتي را از ميانه زمين آغاز كردند كه فرار مجيدي و پاس مجتبي جباري به او حاصلي در بر نداشت و سوشا مكاني توپ را در اختيار گرفت.

- دقيقه 75 تيم نفت پشت محوطه جريمه استقلال صاحب يك ضربه ايستگاهي از موقعيتي مناسب شد كه بازيكن نفت اين ضربه را با مكثي طولاني به سمت دروازه استقلال فرستاد و به ديرك افقي اين دروازه برخورد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تماشاگران استقلال در هنگام زده شدن اين ضربه با سوت ممتد خود سعي كردند تمركز بازيكن پشت توپ را پايين بياورند.

- دقيقه 78 استقلال مي‌توانست روي يك ضربه از راه دور صاحب گل شود اما اين ضربه نيز فضاي بالاي دروازه را شكافت و به بيرون رفت.

استقلالي‌ها كه از ابتداي بازي بيشتر حملات خود را از سمت راست زمين انجام مي‌دادند، با آمدن محسن يوسفي به بازي، كمي به سمت چپ متمايل شدند و حملاتي را از اين جناح پي‌ريزي كردند.

- دقيقه 84 استقلال از جناح راست دروازه نفت صاحب ضربه كرنر شد اما اين ضربه را بازيكن استقلال با بي‌دقتي فراوان به سمت مركز زمين فرستاد كه با اعتراض شديد تماشاگران نيز روبه‌رو شد.

- دقيقه 87 حنيف عمران‌زاده موفق شد روي سانتر زيباي مجتبي جباري از داخل محوطه جريمه با ضربه سر گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

به گزارش ايسنا استقلال كه پيش از اين مسابقه 33 امتياز داشت اكنون با 6 امتياز اختلاف نسبت به تيم دوم جدول، قهرمان نيم‌فصل مي‌شود و سپاهان با 30 امتياز و تفاضل گل 11 در رده دوم قرار مي‌گيرد. نفت هم با اين نتيجه 30 امتيازي باقي ماند اما بخاطر تفاضل گل 6 در جايگاه سوم ايستاد. تيم‌هاي تراكتورسازي با 29، صبا 29 و ذوب‌آهن 24 در رده‌هاي چهارم تا ششم قرار مي‌گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016