سه شنبه 22 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومی پس از باخت استقلال: اين شکست به موقع بود، ای کاش هواداران به جای شادی از ما انتقاد می‌کردند! مهر


سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه باخت مقابل صنعت نفت آبادان باعث شد که بازيکنان اين تيم به خودشان بيايند، گفت: انتظار داشتم که ۳۰ تا ۴۰ هزار تماشاگر برای تشويق تيم ما به ورزشگاه بيايند اما ظاهرا صدرنشينی و بردهای ما در جام حذفی برای هواداران عادی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرويز مظلومی پس از شکست ۲ بريک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان با بيان اين مطلب افزود: اين باخت به موقع بود و باعث شد که بازيکنان ما به خودشان بيايند و بفهمند هر بازی شرايط خود را دارد. آنها نبايد در باد دربی می‌خوابيدند و من نيز خيلی سعی کردم که در طول هفته در خصوص اين موضوع روی بازيکنانم کار کنم اما نتيجه‌ای نداشت.

وی افزود: يکسری از بازيکنان ما بعد از دربی خسته بودند و من سعی کردم از بازيکنانی استفاده کنم که از آنها استفاده نشده و يا کمتر به کار گرفته شده بودند. در مجموع بايد بگويم امروز، روز استقلال نبود. در اين بازی بازيکنان ما موقعيتهای زيادی داشتند که متاسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودند، البته تيم حريف نيز چند لايه دفاع می‌کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال استقلال با اذعان به اينکه تيمش روی اشتباهات فردی مقابل صنعت نفت آبادان تسليم شده است، خاطر نشان کرد: پس از دريافت گل بازيکنان ما تمرکز خود را از دست داده و همين موضوع باعث شده بود که برای جبران نتيجه با استرس بازی کنند و در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند.

مظلومی ضمن تبريک به تيم صنعت نفت آبادان به دليل بردی که مقابل استقلال در آزادی بدست آورده است، گفت: من به تيم حريف به دليل دفاع چند لايه و ۹ نفره‌ای که انجام داد، تبريک می‌گويم اما همه ديدند که بازيکنان ما چندين بار در جريان بازی توانستند از لايه‌های دفاعی اين تيم عبور کنند.

وی در ادامه تاکيد کرد: آنهايی که می‌گويند شانس هميشه با استقلال همراه است امروز ديدند که شانس همراه تيم ما نبود!

سرمربی تيم استقلال افزود: متاسفانه در نيمه اول بازيکنان ما فکر می‌کردند که به راحتی می‌توانند در ورزشگاه آزادی تيم صنعت نفت را شکست دهند اما پس از آنکه گل اول را دريافت کرديم انسجام تيمی ما بهم خورد، البته تيم حريف هم آمده بود که دفاعی بازی کرده و از ضدحملات خود استفاده کند تا موفق به کسب نتيجه شود و همين اتفاق نيز افتاد و توانستند سه امتياز اين بازی را بدست آورند.

مظلومی با ابراز اميدواری از اينکه شاگردانش از شکست مقابل صنعت نفت آبادان درس گرفته باشند، گفت: اميدوارم بازيکنانم فهميده باشند که هر بازی شرايط خاص خود را دارد و آنها بايد در هر بازی حريف را جدی بگيرند، چون اگر اين اتفاق نيفتد نتيجه‌اش می‌شود، بازی امروز ما مقابل صنعت نفت آبادان.

سرمربی تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين پرسش که "چقدر نبود مجتبی جباری در عملکرد خط ميانی اين تاثيرگذار بود؟"، اظهار داشت: هافبکهای تيم ما طی چند هفته اخير به هماهنگی خوبی رسيده‌اند که مجتبی جباری نيز به عنوان يک هافبک هجومی تاثيرگذار که رابط بين خط ميانی و خط حمله تيم است نقش بسيار مهمی را در اين خصوص در تيم استقلال دارد. متاسفانه نبود او به عنوان يک هافبک هجومی باعث شده که ما از فريدون زندی که خصوصيات تدافعی دارد استفاده کنيم و پس از تعويض زندی نيز ناچار شديم که از فرهاد مجيدی به عنوان هافبک پشت دو مهاجم استفاده کنيم.

وی ضمن گلايه از هواداران اين تيم گفت: با اينکه بازی را باختيم اما تماشاگران ما چه در جريان بازی و چه در پايان بازی به دليل برد دربی خوشحال بودند. ما حتی اين خوشحالی را در طرز راه رفتن برخی از بازيکنان خود نيز می‌ديديم. ای کاش هواداران در اين بازی به جای خوشحالی از ما انتقاد می‌کردند!

سرمربی تيم فوتبال استقلال در خاتمه تصريح کرد: من از کانون هواداران به دليل نظم خوبی که به هواداران تيم استقلال داده و همچنين از هوادارانی که در يک روز سرد و غير تعطيل برای تشويق تيم ما به ورزشگاه آزادی آمده بودند و تا دقيقه ۹۰ بازی از تيم خود حمايت کردند تشکر می‌کنم اما انتظار داشتم که ۳۰ يا ۴۰ هزار نفر برای ديدن اين بازی به ورزشگاه می‌آمدند. به نظر می‌رسد که صدرنشينی استقلال در رقابتهای ليگ و بردهای ما در جام حذفی برای آنها عادی شده است!

تيم فوتبال استقلال چهار روز پس از فتح دربی ۷۳ در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا دستيابی به عنوان قهرمانی زودهنگام نيم فصل برای اين تيم محقق نشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016