چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش ياهو از NBA: حامد حدادي هنوز به كمپ ممفيس نرسيده است، ایسنا

ياهو اسپورت در گزارشي از نرسيدن حامد حدادي به كمپ تيم ممفيس به خاطر مشكل ويزا و مذاكره اين باشگاه با دو سنتر خارجي خبر داده ‌است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حامد حدادي بهترين سنتر آسيا با به پايان رسيدن نيم‌ فصل نخست ليگ برتر ايران و آغاز ليگ NBA راهي امارات شد تا مقدمات گرفتن ويزاي آمريكايش براي بازگشت به باشگاه ممفيس را فراهم كند. در اين شرايط خبرهايي شنيده‌ شد كه حدادي عازم آمريكا شده اما طبق گزارش ياهو او هنوز نتوانسته خودش را به كمپ تيم ممفيس برساند.

حدادي با قرار دادن يك عكس در صفحه شبكه اجتماعي خود در فرودگاه، خبر از آغاز سفرش داد و همين خبر نيز در سايت طرفداران ممفيس منتشر شد اما روز گذشته ياهو اسپورت در گزارشي درباره تيم‌هاي بسكتبال شاغل در ليگ NBA شرايط تيم ممفيس را بازگو كرده و در‌آن نوشته است كه حامد حدادي به دليل مشكل‌ ويزا هنوز به آمريكا نيامده و در كمپ ممفيس حضور ندارد.

در اين شرايط احتمال دارد حامد حدادي همانند فصل گذشته دوباره با سخت‌گيري‌هاي "ليونل هالينز" سرمربي ممفيس مواجه شود و در فصلي كه همه بسكتبال‌دوستان در انتظار حضور پر قدرت حدادي در ميدان بودند بهترين سنتر آسيا نتواند آن‌چنان كه شايسته‌اش است در ممفيس خودنمايي كند.

همچنين در اين گزارش آمده است با مصدوم شدن يكي از سنترهاي ممفيس و رفتن "شان بتير" اين باشگاه در حال مذاكره با "دنت كونينگهام" سنتر تيم شارلوت بابكت و "ماريسي اسپيت" سنتر تيم فيلادلفيا سوني‌سيكسرز است كه هنوز به توافق نهايي نرسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا، اين خبر خوبي براي حامد حدادي نيست چرا كه او مي‌توانست در غياب "شان بتير" به خوبي در ممفيس خودنمايي كند و حالا در صورت اضافه شدن يكي از اين بازيكن‌ها به ممفيس كار حدادي دشوار خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016