چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش ۲۰ ماهه محروميت نصرتی و شيث، نصرتی از ۹ اسفند بازی می‌کند، ايسنا

کميته استيناف فدراسيون فوتبال حکمش را در خصوص محروميت دو بازيکن خاطی تيم فوتبال پرسپوليس صادر کرد که براين اساس در مجموع ۲۰ ماه از محروميت اين دو بازيکن کاسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه کميته انضباطی فدراسيون فوتبال در تاريخ ۱۵ آبان‌ماه رای به محروميت ۱۰ و ۲۰ ماهه شيث رضايی و محمد نصرتی از همراهی تيم فوتبال پرسپوليس داد، امروز چهارشنبه و در فاصله ۴۵ روز پس از صدور اين رای کميته استيناف پاسخ درخواست تجديدنظرخواهی باشگاه پرسپوليس، شيث رضايی و محمد نصرتی را داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در خصوص پرونده تجديد نظرخواهی باشگاه پرسپوليس، شيث رضايی و محمد نصرتی به رای شماره ۷۲۴ کميته انضباطی که در تاريخ ۱۵ آبان ۹۰ صادر شده بود، کميته استيناف حکمش را در اين باره به اين صورت اعلام کرد:

به اين دليل که عمل ارتکابی مرتکبين منطبق با بند يک ماده ۴۲ آيين نامه انضباطی فدراسيون فوتبال نبوده است، حکم صادره از سوی کميته انضباطی نقض و به استناد بند "الف" ماده ۲۲ از همان آيين نامه، حکم بر محروميت شيث رضايی به مدت شش ماه و محمد نصرتی به مدت چهار ماه از شرکت در مسابقات رسمی فوتبال کشور و نيز هر يک به پرداخت مبلغ يکصد ميليون ريال جريمه نقدی صادر شد.

بدين ترتيب و با توجه به اينکه محمد نصرتی و شيث رضايی از تاريخ ۹ آبانماه از سوی کميته انضباطی با محروميت مواجه شده بودند، نصرتی از ۹ اسفندماه ۱۳۹۰ و شيث رضايی از ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ می‌توانند تيم فوتبال پرسپوليس را در مسابقات داخلی و خارجی همراهی کنند.

بر مبنای رای کميته انضباطی شيث رضايی به ۳۰ ميليون تومان جريمه و ۲۰ ماه محروميت (چهار ماه برای ارتکاب عمل زننده و ۱۶ ماه برای جريحه‌دار نمودن اخلاق عمومی) محکوم شده و برای محمد نصرتی نيز ۳۰ ميليون تومان جريمه و ۱۰ ماه محروميت (چهار ماه ارتکاب عمل زننده و ۶ ماه برای جريحه دار شدن اخلاق عمومی) در نظر گرفته شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016