یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دنيزلی پس از نخستين تمرين: روند آماده‌سازی پرسپوليس بايد تغيير کند، فعلا به بازيکن جديد نيازی نداريم، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه اين تيم اوضاع مطلوبی ندارد گفت: برای بهبود شرايط روند آماده سازی تيم بايد تغيير کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دنيزلی پس از حضور در تمرين امروز يکشنبه پرسپوليس در جمع خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: تشکر می کنم از همه شما خبرنگاران و خوشحالم که مجددا در خدمت شما هستم.

وی افزود: ما وارد راهی دشوار شده ايم و کار سختی را پيش رو داريم اما هميشه کار سخت کردن، لذت بخش است. فعلا روز اولی است که کار من آغاز شده و با هر روز کار کردن مشخص می شود که تيم چقدر مشکل دارد و چقدر بايد کار کنيم تا بهتر از اين شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: هم بازيکنانی که بازی می کنند و هم تماشاگران بايد از عملکرد تيم راضی باشند و لذت ببرند. زمانی که هم انها لذت ببرند و هم بازيکنان و مربيان پرسپوليس، مشخص می شود که کارها خوب پيش رفته است.

دنيزلی خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است اينکه تا به امروز کارها خوب نبوده و پيش نرفته است. به همين خاطر بايد روند آماده سازی تيم اصلاح شود.

وی با تشکر از مربيانی که پس از او تا امروز هدايت پرسپوليس را برعهده داشته اند گفت: هر بازيکنی که در پرسپوليس بازی می کند از حضور در اين تيم خوشحال و خوشبخت است. اما اين خوشحالی به تنهايی کافی نيست و بايد در زمين مسابقه توانايی خود را ثابت کند.

مصطفی دنيزلی پرسپوليس را تيمی بزرگ خواند و با تاکيد بر اينکه بايد بزرگی پرسپوليس در زمين ثابت شود افزود: کارمان را به تازگی آغاز کرده ام و فعلا نيازی به جذب بازيکن نداريم. فکر می کنم آنقدر بازيکن داريم که بتوانم مشکلات تيم را حل کنم. به نظر من به جای جذب بازيکن مهم اين است که يک تيم باشيم. قطعا اگر نيازی به جذب بازيکن بود ظرف يک هفته آينده با جذب يکی دو نفر کاستی ها را برطرف می کنيم.

خبرنگاران از دنيزلی در خصوص انتخاب دستيارانش سوال کردند که وی گفت: اين هفته بايد کار کنيم و تصميی درست و بدون عجله بگيريم. البته احتمالش هست يک دستيار ترکيه ای به جمع ما اضافه شود اما سعی می کنيم بهترين تصميم را اتخاذ کنيم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مبلغ قراردادش با اين تيم گفت: نيازی نمی بينم در اين خصوص اظهار نظر کنم. قطعا همه چيز مادی نيست. من با خانواده ام به ايران آمده ام و قطعا دلايلم برای حضور در پرسپوليس بسيار فراتر از مسائل مالی بوده است.

وی در خصوص چگونگی حضور علی پروين در کنار پرسپوليس گفت: پروين را از قبل می شناسم. او از دوستان خوب من است. در حال حاضر بيشتر تمرکز من روی شناخت تيم است تا بعدا با ايشان حرف بزنم و از نقطه نظرات هم با خبر شويم.

دنيزلی در مورد ابراز محبت هواداران گفت: زمانی که داشتم از اين تيم می رفتم هواداران مرا تشويق کردند و امروز هم که برگشته ام بازهم تشويقم می کنند. خوشحال که آنها خوشحال هستند اما روزی شاد می شوم که تيم نتيجه بگيرد و هواداران از نتايج تيم خوشحال باشند.

وی در خصوص کنار گذاشتن مربيان خارجی پرسپوليس گفت: از امروز می خواستم بيشتر بازيکنان را ببينم و از توانايی آنها مطلع شوم گفتم فعلا مربان خارجی در تمرينات حضور پيدا نکنند تا در خصوص آنها تصميم گيری کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016