یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: نيم فصل اول را جبران می‌کنيم، بازگشت مهدوی‌کيا برايم جالب است، مهر

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم با شرايطی که بوجود آمده است بتوانيم نتايج کابوس‌وار نيم فصل اول را جبران کنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کريمی در حاشيه تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه آقای دنيزلی به جمع ما اضافه شد. اميدوارم با حضور ايشان و تلاش بازيکنان در نيم فصل دوم نتايج کابوس وار نيم فصل دوم را جبران کنيم.

وی با ابراز اميدواری از اينکه پرسپوليس در نيم فصل دوم نتايجی به خواست و ميل هواداران کسب کند، افزود: اميدوارم تيم هرچه زودتر به شرايط مطلوبی که بايد برسد. فاصله‌ای که تا شروع نيم فصل دوم باقی مانده، فرصت خوبی است تا از هر نظر آماده شويم. در اين بين کمک و همراهی هواداران بسيار مهم است و اميدوارم آنها بهتر و بيشتر از گذشته از تيم حمايت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص حضور هواداران در تمرين روز يکشنبه اين تيم اظهار داشت: هواداران هميشه به بازيکنان و مربيان تيم پرسپوليس لطف داشته و دارند. از آنجائيکه آقای دنيزلی نزد هواداران محبوبيت دارد، طبيعی بود که اولين تمرين با حضور ايشان با استقبال خوب تماشاگران برگزار شود.

کريمی اميدوارانه از آينده پرسپوليس ياد کرد و گفت: تمام سعی ما در نيم فصل دوم برای کسب نتايج خوب است. ما در نيم فصل دوم چيزی برای از دست دادن نداريم. از اين به بعد کار همه تيمها دشوار می شود، يکسری از تيمها برای قهرمانی می‌جنگند و يکسری ديگر برای نيافتدن برای همين هيچ تيمی در حاشيه امنيت نيست و کار آسانی ندارد. در اين بين کار و وظايف ما سنگين‌تر و دشوارتر می‌شود.

وی در خصوص شناخت خود از مصطفی دنيزلی گفت: شناختی از مصطفی دنيزلی ندارم و شناختم از اين مربی برمی‌گردد به صحبتهايی که با بازيکنان قديمی پرسپوليس داشته‌ام، آنهايی که مدتی زير نظر اين مربی کار کرده‌اند.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص نياز اين تيم به جذب بازيکنان جديد گفت: قطعا مربی جديد نظرات و تفکرات شخصی و خاص خود را دارد و من نبايد بگويم که بازيکن بگيريم يا نه اما به نظر من، نظر شخصی من نياز به جذب بازيکنان جديد داريم که اميدوارم نيازهای تيم با جذب نفرات جديد برطرف شود.

کريمی در خصوص جذب مهدی مهدوی کيا گفت: نمی‌‍دانم چرا همه از من سئوال می کنند که پرسپوليس بازيکن می‌خواهد يا نه و به چه بازيکنانی نياز دارد! مگر من کاره ای هستم؟! من هم يک بازيکن هستم به مانند ديگر بازيکنان پرسپوليس و بايد به مانند ديگر بازيکنان برای موفقيت تيم تلاش کنم.

وی افزود: با اين حال معتقدم هر بازيکنی که می تواند به پرسپوليس کمک کند و موجب رضايت هواداران باشد بهتر است به اين تيم بيايد. مهدی مهدوی کيا هم جز پيشکسوتان و بازيکنان قديمی پرسپوليس است و قطعا می‌توانيم از تجربيات او استفاده کنيم. قطعا اگر مهدی برگردد برای من جالب خواهد بود.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که آيا علی پروين و مسئولان باشگاه پرسپوليس برای جذب بازيکن از شما نظر می‌گيرند، اظهار داشت: نه آقای پروين و نه هيچکدام از مسئولان باشگاه در اين مورد با من صحبت نکرده و نمی‌کنند. من يک تجربه بد در اين خصوص دارم که برای گذشته است و تمام شد و رفت. در نهايت اميدوارم هر بازيکنی که می‌تواند به پرسپوليس کمک کند به اين تيم بيايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016