یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان، مديرعامل پرسپوليس: دنيزلی پرسپوليس بيمار را درست می‌کند، پروين گفت نمی‌خواهد کنار تيم باشد، مهر


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: مطمئنم که با حضور مصطفی دنيزلی وضعيت اين پرسپوليس بيمار درست خواهد شد و ما تيم خوبی خواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين روز يکشنبه تيم فوتبال اين باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: من هميشه آرزو داشتم بتوانيم تيم قدرتمندی را تشکيل دهيم که فارغ از سياست‌های باشگاه به صورت مجزا به فعاليت خود ادامه دهد. اين کار ميسر نمی‌شد مگر با جذب کادر فنی قوی و به کارگيری نفرات شايسته.

وی با تاکيد بر اينکه استارت تشکيل يک تيم قوی امروز در تيم پرسپوليس زده شده است، گفت: از امروز يک سرمربی حرفه‌ای و توانمند به جمع ما اضافه شده است. ايشان قبل از اينکه کار فنی خود را در زمين آغاز کند اقداماتی را انجام داده که از مهمترين آن تعيين تکليف کادر فنی بود. براساس نظر آقای دنيزلی قرار شده از امروز مربيان خارجی در تمرين حضور پيدا نکنند و تنها مربيان ايرانی که پيش از اين در کادر فنی حضور داشتند به فعاليت خود ادامه دهند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس با قابل توجه خواندن تصميمات مصطفی دنيزلی گفت: ايشان پيش از آنکه مسئوليت تيم را قبول کند برنامه‌ريزی‌هايی داشته و ما به دنبال آن هستيم که با کمک اين مربی و برنامه ريزی درست پرسپوليس را بسازيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رويانيان با يادآوری دوباره اين موضع که در زمان حضورش در باشگاه پرسپوليس اين باشگاه و تيم فوتبالش زخمی بوده است،‌گفت: بايد باشگاه شکل اصولی خود را پيدا کند. فعاليت‌های فرهنگی، اقتصادی و ... آن مجزا از فعاليت تيم فوتبال باشگاه باشد. بدون شک در آينده نزديک باشگاه بدين صورت اداره خواهد شد.

وی با تاکيد بر اينکه از ابتدای فعاليتش در باشگاه پرسپوليس نگران اين باشگاه و تيم فوتبالش بوده ‌است، افزود: با آمدن دنيزلی نگرانی‌های ما هم برطرف می‌شود. بدون شک با اصلاحات و تغييراتی که در کادر فنی و بازيکنان ايجاد خواهد شد تيم از بيماری خارج می‌شود و قطعاً در آينده حرفهای زيادی برای گفتن خواهد داشت.

خبرنگاری از رويانيان در خصوص فعاليت اين تيم در مدت نقل و انتقالات نيم فصل سئوال کرد که وی گفت: دنيزلی از ما خواسته است در ابتدا ارزيابی کاملی از شرايط نفرات تيم در تمرينات داشته باشد و پس از آنکه از توانايی آنها مطلع شد در خصوص جذب بازيکن تصميم گيری کند. ما هم پيش از اين مذاکراتی با برخی بازيکنان خوب داخلی و خارجی داشته‌ايم که فعلاً مذاکرات با آنها متوقف شده است تا اينکه آقای دنيزلی نظرات خود را در خصوص جذب بازيکنان بگويد پس از آن ظرف ۴۸ ساعت آينده بهترين تصميم را برای جذب بازيکنان خواهيم گرفت.

"دنيزلی هنر خود را با حفظ بازيکنان تيم فعلی و تقويت تيم با بازيکنان جديد نشان خواهد داد". رويانيان با بيان اين جمله افزود: من آرزو دارم تيم پرسپوليس در فصل جاری قهرمان ليگ شود. آرزو بر جوانان عيب نيست! در عين حال حضور در ليگ قهرمانان فرصت خوبی است که بتوانيم نتايج مناسبی در اين مسابقات کسب کنيم. البته کار در اين مسابقات دشوار است و بايد با تيمی در ميدان دشوار آسيا حاضر شويم که خيلی قدرتمند باشد.

وی ضمن ابراز تاسف تکراری از اين موضع که تيم پرسپوليس به خوبی بسته نشده است، گفت: بايد تيم را به گونه‌ای تقويت کنيم که در آسيا و در ليگ بتواند نتايج مطلوبی کسب کند. هدف ما اين است که در ليگ به گونه ای عمل کنيم که بتوانيم مجدداً سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس يکی از مهمترين اهداف خود در اين باشگاه را ساماندهی هواداران و جذب آنها برای حضور در تمرينات و مسابقات عنوان کرد و گفت: من در پرسپوليس يک کارگر هستم. کاری نمی‌کنم که تماشاگران بخواهند مرا تشويق کنند. همين که بتوانيم پرسپوليس را به اوج برسانيم برای من کافی است. خوشحالم که امروز تماشاگران حضور خوبی در ورزشگاه و محل تمرينات تيم داشتند. آنها می خواهند با اين حضور نشان بدهند که تيمشان را دوست دارند.

رويانيان در خصوص اصلاحاتی که در ورزشگاه درفشی فر به وجود آمده است گفت: ما به دنبال آن بوديم که در تعطيلات نيم فصل اصلاحاتی در ورزشگاه به وجود آوريم و در اين ورزشگاه به صورت شبانه روزی کار شد و امکانات جديت به وجود آمد که خوشبختانه بهره‌داری از آنها همزمان شد با حضور مصطفی دنيزلی.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص نقش علی پروين در تيم فوتبال اين باشگاه با حضور مصطفی دنيزلی گفت: آقای پروين از همان ابتدا تمايلی نداشت در کنار تيم فوتبال حضور داشته باشد و در مسايل فنی بروز کند. از آنجايی که من تنها بودم و به اصطلاح فوتبالی نبودم از ايشان خواستم در کنار ما باشد و در آن زمان آقای استيلی تنها بود و نياز به کمک و روحيه دادن داشت به همين خاطر آقای پروين در کنار تيم حضور يافت.

وی در ادامه افزود: آقای پروين امروز از من خواست که ديگر کنار تيم حضور نداشته باشد و مانند ديگر اعضای هيئت مديره در امور مديريتی باشگاه نقش داشته باشد و کارهای ديگر را بر عهده بگيرد چرا که وقتی امکانات و مربی باشد خيال همه ما آسوده است.

وی از تصميم گيری در خصوص کادر فنی پرسپوليس طی ۴۸ ساعت آينده خبر داد و گفت: آقای دنيزلی به تازگی کار خود را آغاز کرده و هنوز تصميم جدی در خصوص کادر فنی نگرفته است قرار است ظرف امشب و فردا شب با بررسی جوانب در خصوص کادر فنی و بازيکنان تصميم گيری کند.

خبرنگاری از رويانيان در خصوص نقش استيلی در باشگاه پرسپوليس سئوال کرد که وی گفت:‌ با استيلی صحت کردم و ايشان تمايل دارند برای تحصيل در امور فنی و مربيگری به خارج از کشور بروند ما اين آمادگی را داريم که اين امکان را برای او فراهم کنيم تا بتواند با شرايط بهتر توان فنی خود را تقويت کند. استيلی پرسپوليسی است و به مانند ديگر پرسپوليسی‌ها او را برای باشگاه حفظ خواهيم کرد و از او نيز در تيم‌های پايه استفاده خواهيم کرد.

وی تصريح کرد: پيشکسوتان به زودی من را خواهند شناخت که به عقيده من پرسپوليس برای آنهاست و بزرگترين افتخار من اين است که پرسپوليس را به معنای کامل خانه آنها کنم و اجازه دهم در کنار هم در اين باشگاه حضور داشته باشند.

مديرعامل پرسپوليس در ادامه با انتقاد از اتفاقاتی که در مدت حضورش در پرسپوليس رخ داده است گفت: در اين ۹۰ روز جز محرومت، جوسازی، تهديد و محدوديت چيزی از مديريت فوتبال نديدم. امروز متوجه شدم بزرگترين خدمت کسانی که در سازمان ليگ نشسته و تصميمات ناپخته می گيرند اين است که اين حق را نداريم به علت بدهی باشگاه بازيکن بگيريم. آنها به چه هدفی اين رای را صادر کرده اند.

وی افزود: چرا با آنهايی که اين بدهی را بوجود آورده اند برخورد نمی کنند. مگر نمی دانند باشگاه ها برای ما هستند. چرا به گونه ای رفتار می کنند که باشگاه بدهکار شود. من تنها ۹۰ روز است که مديريت پرسپولی را قبول کرده ام. من و هواداران چه گناهی کرده ام. من قول می دهم روزی که از پرسپوليس رفتم هيچ بدهی باقی نگذارم.

محمد رويانيان در مورد جذب محمدرضا خلعتبری و اقدام باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با اين بازيکن خاطرنشان کرد: آقای فتح الله زاده تمام ستاره های فوتبال ايران را در تيمش جمع کرده است. اجازه بدهد ما هم چند بازيکن خوب بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016