شنبه 17 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساموئل: ليگ انگليس فيزيكي است‌، ليگ ايران تكنيكي! ایسنا

جي‌لويد ساموئل، نام يكي از بازيكنان جديد باشگاه استقلال است كه به اعتقاد مسئولان اين باشگاه، مي‌تواند يكي از بهترين بازيكنان خارجي تاريخ ليگ برتر باشد. اين بازيكن كه سابقه پوشيدن پيراهن آستون ويلا و بولتون انگليس را هم دارد، اميد زيادي دارد كه بتواند عملكرد بسيار خوبي در اين تيمن داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين بازيكن اهل ترينيداد و توباگو به مناسبت حضورش در استقلال، گفت و گويي با سايت اين باشگاه انجام داده است كه در ادامه مي‌خوانيد.

* شما از ليگ انگليس به ليگ ايران و تيم استقلال آمديد، در اين‌باره صحبت کنيد؟

استقلال را مي‌شناختم و مي‌دانستم كه تيم بزرگي است.من نام اين تيم را از روي داربي معروف ايران مي‌شناختم. من مي‌دانستم که داربي ايران يکي از بزرگترين داربي‌هاي دنياست. اين برايم جذاب بود و وقتي با پيشنهاد استقلال مواجه شدم به خودم گفتم شايد اين شانس نصيبم شده که در داربي ايران هم بازي کنم. با اين شناخت بود که به ايران آمدم.

*از ليگ ايران چه اطلاعاتي داريد؟

ليگ ايران خيلي پرتماشاگر است و به نظرم استعدادهاي زيادي در آن حضور دارند. من براي نقش‌آفريني در اين ليگ آماده‌ام، اما بايد چيزهاي جديد ياد بگيرم تا بتوانم خودم را جا بيندازم. سبک‌ بازي در اينجا متفاوت است؛ در فوتبال انگليس بيشتر بازي فيزيکي جريان دارد، اما اينجا تکنيک بيشتر به چشم مي‌آيد و به خاطر همين زمان لازم دارم تا با اين شرايط خودم را وفق بدهم و بتوانم براي استقلال به نحو مطلوب بازي کنم.

*چطور شد که به ليگ ايران آمديد؟

آخرين تيمي که من در آن بازي مي‌کردم «کارديف» بود. وقتي شرکت فرانسوي نقل و انتقالات چنين فرصتي را به من پيشنهاد داد، آن را پذيرفتم چون به دنبال تجربه‌اي متفاوت بودم و ديدم چه انتخابي بهتر از يک قاره جديد، کشور جديد و تيم جديد. حالا هم از اينکه استقلال را انتخاب کرده‌ام، راضي‌ام و نکته مهم‌تر اينکه اصلا احساس غربت نمي‌کنم.

*شما بازي استقلال و سپاهان را از نزديک ديديد، ارزيابي‌تان از ليگ برتر ايران چيست؟

با مشاهده يک بازي نمي‌توانم در مورد ليگ قضاوت کنم و بايد بازي‌هاي بيشتري را ببينم، اما اين را بايد اضافه کنم که من آمده‌ام تا در خدمت تيم باشم. مي‌خواهم چيزهايي را که مي‌دانم به تيمم هم انتقال دهم، چون وقتي به اين تيم آمدم اهداف بزرگي برايم ترسيم شد و به خاطر همين به تيمي آمدم که در خدمتش باشم و به موفقيتش کمک کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




*بازي استقلال و سپاهان را چطور ديديد؟

يک بازي درگيرانه و پيچيده که به نظرم سنگين و فيزيکي هم بود. از حضور تماشاچيان و سنگيني بازي متوجه شدم که اين بازي خيلي حساس است. پنالتي را هم با بدشانسي از دست داديم و اگر بدشانس نبوديم، قطعا مي‌برديم.

*جو استاديوم را چطور ديديد؟ هواداراني که البته شما را با وجود حضور در جايگاه ويژه به شدت تشويق کردند؟

برايم خيلي هيجان‌انگيز بود. من تازه‌وارد بودم اما آنها به من خوشامد مي‌گفتند و برايم دست تکان مي‌دادند، انگار که مدت‌هاست من را مي‌شناسند. اين باعث شد كه با ديد جديدي به استقلال نگاه کنم، چون آنها بين من و قديمي‌هاي تيم فرقي قائل نبودند و اين برايم ارزش زيادي دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016