چهارشنبه 14 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرستان تیم های المپیكی باید زبان انگلیسی فرا بگیرند، ایرنا

تهران - كمیته تداركاتی بازی های آسیایی و بازی های المپیك بر لزوم فراگیری زبان انگلیسی توسط سرپرستان تیم های ملی ایران اعزامی به بازی های المپیك 2012 لندن تاكید كرد.


به گزارش ایرنا، این تصمیم در دوازدهمین نشست كمیته تداركاتی بازی های آسیایی و بازی های المپیك كمیته ملی المپیك كشورمان گرفته شده است.

گفتنی است، این نشست در خصوص بررسی روند آماده سازی تیم های ملی ایران اعزامی به بازی های المپیك 2012 لندن، روز چهارشنبه در محل كمیته ملی المپیك برگزار شد.

در ادامه این نشست، تمامی اعضا در خصوص بررسی روند آماده سازی تیم های ملی ایران اعزامی به بازی های المپیك 2012 لندن با یكدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

'بهرام افشارزاده' دبیركل كمیته ملی المپیك نیز ضمن بیان این مطلب كه میزان آمادگی روانی ورزشكاران اعزامی به بازی های المپیك لندن از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: امیدواریم با فعالیت های صورت گرفته، تعداد سهمیه های كسب شده كشورمان برای شركت در بازی های المپیك 2012 لندن افزایش یابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر اساس این گزارش، پیشنهاد ایجاد مركز آموزش زبان انگلیسی در آكادمی ملی المپیك و شركت ورزشكاران در مسابقات مهم بین المللی، انجام سه آزمایش آمادگی جسمانی از ورزشكاران تا پایان سال 90 در مركز سنجش، ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای سرپرستان كاروان اعزامی به بازی های المپیك لندن و بررسی میزان روابط بین كشور برگزار كننده بازی های المپیك با كشورمان، از موضوعات مهم و مطرح شده در این نشست بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016