شنبه 17 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض استقلالی‌ها به آماده نبودن ورزشگاه دستگردی، فارس

خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی این تیم اجازه تمرین به حسین علوی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال اولین تمرین خود را پس از تساوی مقابل سپاهان از ساعت 13 امروز برگزار کرد. این تمرین در حالی برگزار شد که خسرو حیدری، میلاد میداودی و محسن یوسفی که در هفته‌های اخیر با آسیب دیدگی مواجه بودند در کارهای گروهی شرکت کردند.

* آرش برهانی تنها غایب تمرین بود.

* مهدی رحمتی با یک ساعت تاخیر به محل تمرین آبی پوشان رسید.

* محسن یوسفی با تاخیر 10 دقیقه‌ای در تمرین حاضر شد. پرویز مظلومی دلایل تاخیر‌ش را از این بازیکن پرسید و سپس مجوز تمرین را به او دارد.

* قبل از آغاز تمرین پرویز مظلومی چند دقیقه‌ای برای بازیکنان به صحبت پرداخت. وی به خاطر آماده نبودن ورزشگاه دستگردی برای تمرین گلایه‌هایی به مسئولان این ورزشگاه کرد. مظلومی از عوامل اجرایی ورزشگاه دستگردی خواست کاورهای پوشیده روی زمین چمن را بردارند تا بازیکنان بتوانند کارهای تاکتیکی انجام دهند.

* حسین علوی که به تازگی به استقلال پیوسته در ابتدای تمرین نزد پرویز مظلومی رفت و با وی صحبت کرد. سرمربی استقلال پس از دقایقی اجازه تمرین به این بازیکن را نداد و سرانجام علوی ورزشگاه دستگردی را ترک کرد. دلیل این موضوع مشخص نشد.

* طالبی مترجم هنکه با دست شکسته در محل تمرین حاضر شد. آتیلا حجازی نیز امروز صحبت‌های جورکوویچ را به کادر فنی انتقال می‌داد.

* حمید عزیززاده که دچار آسیب دیدگی است تنها به کارهای اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت.

* حنیف عمران زاده در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت اما در تمرینات شرکت نکرد. این بازیکن به دلیل درد شدید دندان تنها نظاره‌گر کارهای دیگر بازیکنان بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* ساموئل، جورکویچ و الونگ در کنار یکدیگر تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دادند. جوکوریچ دچار آسیب دیدگی شد اما بدون مشکل به تمرین ادامه داد.

* دروازه‌بانان تیم استقلال به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* 10 هوادار از تمرین این تیم دیدن کردند.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در بازی با سپاهان حضور داشتند پس از 20 دقیقه ریکاوری به تمرین خود پایان دادند. بقیه بازیکنان در قالب 2 گروه به بازی دستگرمی با دروازه‌های کوچک پرداختد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016